Czas żniw dla serwisu CDA.pl. „Mamy więcej klientów na pakiet płatny”

Światowa pandemia koronawirusa zatacza coraz większe kręgi i generuje coraz większe problemy dla coraz to nowych sektorów gospodarki. Są jednak branże, które dzięki narodowej kwarantannie odnotowują większe zainteresowanie swoimi usługami. Tak jest w przypadku platform VOD oferujących możliwość oglądania najnowszych produkcji bez wychodzenia z domu. Znaczący wzrost płatnych usług zanotowała między innymi serwis CDA.pl.

CDA

Czas żniw dla serwisu CDA.pl; Fot. Materiały prasowe

O wpływie kryzysu na zainteresowanie pakietem premium, wzmożonym ruchu na platformie, ewentualnej zmianie prognoz finansowych na rok 2020 oraz organizacji pracy w czasie koronawirusa opowiada Wolfgang Lasowski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju usług platformy CDA.pl

Wpływu obecnej sytuacji na zmianę prognoz na koniec roku 2020 spółka nie chce komentować.

Grzegorz Marynowicz: Jakie wzrosty liczby zakupu pakietu premium obserwujecie ? Jak to się ma do poprzednich okresów? Ilu subskrybentów przybyło na przykład w okresie 1-17 marca roku 2019 i w tym samym okresie obecnie?

Wolfgang Laskowski: Liczbę aktualnych subskrybentów usługi CDA Premium podajemy zawsze w raportach okresowych, więc nie mogę teraz mówić o szczegółach. Mogę natomiast powiedzieć, że obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania płatną usługą sVOD.

Jak wyglądają statystyki i oglądalność w ostatnim czasie nieodpłatnych materiałów? Czy widzicie i jaki wzrost liczby użytkowników, odsłon?

Nie podajemy statystyk otwartego dla wszystkich CDA.pl, bo te dane podawane są przez Megapanel. Mogę tylko jak wcześniej powiedzieć, że zauważamy znaczący ruch tak na stronach CDA.pl, jak i płatnej usługi CDA Premium.

Czy przygotowujecie jakieś specjalne promocje dla użytkowników? A może podniesiecie ceny?

Nie wykonujemy żadnych gwałtownych ruchów w jakąkolwiek stronę. Również nie zamierzamy podnosić aktualnie ceny, która na tle pozostałych sVOD jest jedną z najniższych, a biorąc pod uwagę stosunek tego co oferujemy do ceny, to jest to moim subiektywnym zdaniem też jedna z najlepszych ofert na rynku. Przede wszystkim jednak koncentrujemy się na tym, by oferta filmowa CDA Premium była dla naszych użytkowników jak najlepsza i ciągle dodajemy nowe pozycje do naszej biblioteki, która aktualnie przekracza 7300 filmów.

Proszę jeszcze powiedzieć jak wygląda u Państwa organizacja pracy? Zarządziliście pracę zdalną? Jak to wygląda? Ilu pracowników w ogóle pracuje?

Dla użytkowników i widzów nic się nie zmienia. W reakcji na wzmożone zainteresowanie i znacznie większy ruch niż normalnie przyspieszyliśmy pewne inwestycje w infrastrukturę i zwiększyliśmy przepustowość łączy. Oczywiście priorytetem są użytkownicy CDA Premium, którzy płacą za dostęp, ale i zwykli użytkownicy nie powinni odczuć wzrostu ruchu.

A co do pracy, to wszędzie tam, gdzie to możliwe wprowadziliśmy pracę zdalną już dużo, dużo wcześniej, jak tylko pojawiły się pierwsze doniesienia o ewentualnych zarażonych w Polsce. Infrastrukturę i procedury mamy do tego bardzo dobrze przygotowane, więc pracownicy są bezpieczni, a widzowie nie zauważają różnicy.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Komentarze

Avatar

zasnąłem

23 marca 2020 Odpowiedz

ziew…

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*