Darmowe kursy online z marketingu internetowego
Masz pomysł na działalność, produkt lub usługę, ale brakuje Ci wiedzy na temat marketingu w internecie? Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Akademii PARP przygotowała darmowy kurs online, w którym uczestnicy mogą zgłębić tajniki marketingu internetowego.
Dla obecnych i przyszłych e-marketerów PARP przygotowała „ścieżkę kształcenia”, w której proponuje kursy z możliwością wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce. Są wśród nich kursy dotyczące komunikacji w internecie, e-handlu czy mediów społecznościowych.
Oto lista dostępnych kursów.
Kurs „Komunikacja marketingowa”:
- po co firmie komunikacja marketingowa?,
- planowanie komunikacji marketingowej,
- tworzenie treści i materiałów marketingowych,
- zarządzanie kryzysami w mediach społecznościowych,
- uroczystości promocyjne, targi i wystawy.
Kurs „E-commerce i marketing internetowy w MŚP”:
- e-commerce – od czego zacząć?,
- projektowanie i realizacja platformy sklepowej,
- marketing sklepu internetowego,
- narzędzia i metody promocji sklepu internetowego.
Kurs „Media społecznościowe w biznesie”:
- Media społecznościowe – jak widzi nas Internet
- Główne kanały mediów społecznościowych
- Konkursy w mediach społecznościowych
- Przydatne narzędzia
Wszystkie kursy dostępne są na stronie Akademii PARP
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością