Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Na drewnianej biżuterii można zarobić. Plantwear z blisko 1 mln zł zysku

Jeszcze do niedawna mały start-up, dziś duża firma, która poprzedni rok zamknęła z zyskiem na poziomie 0,8 mln zł zysku. Mowa o Plantwear, który jest producentem i sprzedawcą drewnianych akcesoriów lifestylowych.

Fot. Materiały prasowe

9,4 mln zł przychodów netto osiągnął Plantwear w 2019 roku. Jak poinformowała firma w komunikacie, jest to wynik znacznie lepszy w porównaniu do 2018 roku, kiedy to sprzedaż zwiększyła się o 97,9 proc.

– Wyniki osiągnięte w 2019 r. są zdecydowanie lepsze niż pierwotnie zakładaliśmy. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju oraz efektywnemu modelowi biznesowemu, który opiera się na internetowej sprzedaży, postawiliśmy zarówno przychody, jak i zyski.  – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

Te wzrosty, spółka zawdzięcza m.in. dzięki powiększeniu swojej oferty, ale również wejściu na rynek ukraiński, jak i rumuński.

Pomysł zza oceanu

Pomysł na biznes przywieźli zza oceanu. To właśnie tam spotkali się po raz pierwszy z produktami wykonywanymi z drewna, które to cieszyły się bardzo dużą popularnością. -Trafiliśmy na kilka produktów wykonanych z drewna i uznaliśmy, że takie rozwiązanie mogłoby cieszyć się sporym powodzeniem w Polsce i w Europie. Dodatkowo, w tych latach trend na bycie eko dopiero się rozwijał, więc to był dla nas bardzo dobry moment. Decyzję podjęliśmy dosyć szybko i w 2013 roku rozpoczęliśmy naszą przygodę z drewnianymi produktami – mówił w ubiegłym roku Wiktor Pyrzyk dla MamBiznes.pl. Poznaj historię Plantwear tutaj.

Od 8 stycznia 2020 akcje spółki Plantwear notowane są na NewConnect.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Webo Patryk Padus 18 lut 2020 (08:49)

Własny biznes tylko gdy najpierw masz kontakty biznesowe. To metoda tzw. "Consumer First" gdzie tworzenie czegoś skupia się na realnych problemach grupy ludzi. Produktów i usług jest mnóstwo a duża korupcja i konkurencja blokuje małym firmom rozwój. Korpo istnieje dzięki klientom A tych złapało się przed założeniem jakiejkolwiek działalności - znajomki i polecenia. Pomysł jest wart tyle ile ma nabywców zanim pojawi się na światło dzienne