Ewa Chodakowska rusza z nowym biznesem
Ewa Chodakowska rusza z nowym biznesem. Znana trenerka fitness i gwiazda programów zachęcających do prowadzenia zdrowego trybu życia startuje z nową linią kosmetyków.
Najnowsza działalność Ewy Chodakowskiej, o której właśnie poinformowała to Bebiocosmetics. Za tą tajemniczą nazwą kryje się marka kosmetyków, które już 1 pierwszego kwietnia trafią na do sprzedaży. Jak wskazuje sama pomysłodawczyni to nie będzie prima aprilis, ale zupełnie realny biznes zbudowany na bazie współpracy z ekspertami tej branży. Produkty wytwarzane przez znaną trenerkę są w 100 proc. pochodzenia naturalnego, całkowicie wegańskie oraz nie były testowane na zwierzętach. Pierwszymi kosmetykami dostępnymi dla klientów będą balsamy, żele oraz dezodoranty.
Wszystkie biznesy Ewy Chodakowskiej
Warto przypomnieć, że to nie jedyny biznes uruchomiony przez Ewę Chodakowską, która umiejętnie wykorzystuje skrupulatnie i konsekwentnie budowany wizerunek. Trenerka fitness zaczynała od porad na Facebooku, które później nagrywała na płyty DVD z ćwiczeniami i tak generowała pierwsze przychody. Z czasem działalność się rozwijała – doszły występy w telewizji, pokazy i powstała strona beactivetv.pl będąca platformą z poradami do treningu online.
Kolejnym biznesowym krokiem było wprowadzenie do oferty programów żywieniowych. W ten sposób powstał projekt BEBIO oferujący dietę pudełkową oraz katering. Nie spoczywała jednak na laurach i swoją niszę znalazła także na rynku zdrowych przekąsek. Popularne smoothie sprzedaje pod marką BE RAW. Wspólnie z mężem zainwestowała także w firmę Purelli Food wytwarzającą batony i kulki mocy. Najważniejszym kanałem promocji i dystrybucji wszystkich produktów i usług wciąż jest jej fanpage na Facebooku, który ma już ponad 2 mln fanów.
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością
Ewa jest świetna we wszystkim co robi, a krytykują ją Ci którym tyłka nie chce się ruszyć, żeby coś ze sobą zrobić, albo tacy, którzy zazdroszczą jej sukcesu. Polak już taki jest, nie spróbuje, a krytykuje. Żenujące. ''xD''