Genialny pomysł na biznes, który zebrał pół miliona dolarów

Pomysły na biznes, które odpowiadają na ludzkie potrzeby i rozwiązują realne problemy mają największe szanse na rynkowy sukces. Niewątpliwie do takich zaliczyć można start-up UniLid, który podbija obecnie Kickstartera. W ciągu 30 dni zebrał ponad pół miliona dolarów w ramach kampanii crowdfundingowej.

Dziesiątki misek z jedzeniem, które schnie, psuje się i na którym lubią lądować różne niekoniecznie pożądane stworzenia. Ten problem postanowili rozwiązać założyciele firmy Two Pillars. Pomysłodawcy stworzyli elastyczne wieczka o nazwie UniLid, które w prosty sposób pomagają zabezpieczyć pożywienie. Zamiast zużywać metry folii śniadaniowej, szukać odpowiedniej pokrywki na miskę czy garnek lub wieczka , by zakręcić słoik z przetworami wystarczy nakładka firmy Two Pillars. Pokrywka dzięki elastycznemu materiałowi pasuje do różnych ksztatłtów i jak zapewniają pomysłodawcy można jej używać do szkła, puszek, ceramiki, słoików czy pojemników z tworzyw sztucznych.

Obejrzyj jak działa UniLid

Autorzy pomysłu zgłosili swój produkt do opatentowania i podkreślają, że ich pomysł ma jeszcze jedną zaletę. Oprócz funkcjonalności produkt pozwala ograniczyć zużywanie plastikowych oraz aluminiowych folii. Dzięki UniLid kuchenna szuflada będzie także bardziej zadbana – dodają pomysłodawcy. Swoim produktem postanowili zainteresować społeczność Kickstartera. Na najpopularniejszej platformie crowdfundingowej świata 30 dniu temu uruchomili kampanię, dzięki której chcieli zebrać środki na rozwój start-upu.

Szybko okazało się, że pomysł był strzałem w dziesiątkę. Cel zbiórki a więc 5 tys. dolarów osiągnęli w kilka godzin. Kolejne dni były tylko lepsze. Niecały tydzień wystarczył do zebrania 100 tys. dolarów. Kampania kończy się za kilkadziesiąt godzin a na koncie zbiórki widnieje 541 tys. dolarów wpłacone przez blisko 14 tys. internautów. Jeden zestaw składający się z 5 różnych pokrywek UniLid kosztuje 15 dolarów. Przeczytaj także:

Grzegorz Marynowicz
MamBiznes.pl