Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Grzegorz Krychowiak wyłożył 750 tys. zł na polski start-up

Po Robercie Lewandowskim i Kamilu Grosickim teraz Grzegorz Krychowiak zainteresował się branżą polskich start-upów. Pomocnik Lokomotiwu Moskwa zainwestował 750 tys. zł w spółkę Podioom. Oprócz pieniędzy reprezentant Polski stanie się także ambasadorem projektu.

Fot. Tomasz Hamrat / Gazeta Polska / FORUM

Start-up, w który zainwestował Grzegorz Krychowiak rozwija aplikację mobilną Podioom. Jest to platforma klientów z trenerami personalnymi. Ale to przede wszystkim profesjonalna aplikacja skierowana do trenerów i instruktorów różnych sportów – bez względu na ich poziom zaawansowania i doświadczenie zawodowe. W pierwszych etapach rozwoju marki komunikacja kierowana będzie jedynie do trenerów fitness o różnych specjalizacjach.

Platforma udostępnia aktualnie dwa warianty. Pierwszy przeznaczony jest dla trenerów i ułatwia zarządzanie treningami oraz daje narzędzia do promocji swojej aktywności. Druga opcja — skierowana do osób ćwiczących umożliwia znalezienie trenera, umówienia się na trening oraz zarządzania swoimi treningami. Platforma jest bezpłatna dla trenujących i płatna w modelu abonamentowym dla trenerów. Podioom dostępne jest na systemy Android oraz iOS.

– Od początku mojej przygody ze sportem profesjonalnie i odpowiedzialnie podchodziłem do treningu. Zauważyłem, że zespół Podioom w ten sam sposób podchodzi do biznesu: odpowiedzialnie i systematycznie profesjonalizuje rynek usług trenerskich. Rynek fitness cały czas dynamicznie się rozwija, dlatego sądzę, że Podioom ma szansę stać się wiodącą marką w tym obszarze, a ja zamierzam ich w tym aktywnie wspierać – powiedział Grzegorz Krychowiak.

W czerwca ubiegłego roku Grzegorz Krychowiak wystartował z pierwszym swoim biznesem. Otworzył w Warszawie swój butik o nazwie Balamonte. Prowadzi go wspólnie z Marcinem Roczniakiem, wieloletnim menedżerem Vistuli. Dostępna jest w nim stylowa odzież oraz akcesoria dla mężczyzn. To nie pierwszy reprezentant Polski, który pieniądze zarobione na boisku inwestuje w start-upy. Robert Lewandowski wspólnie z Cezarym Kucharskim za pośrednictwem funduszu VC zainwestował w takie projekty jak: start-upy jak:Shoplo.com, Twojasuknia.pl, Kekemeke.pl, LokalnyRolnik.pl, Dogry.pl, Scondoo.de, Gimmy.pl, Positionly.com. Grosik i Lewy. Z kolei w kwietniu tego roku Kamil Grosicki został ambasadorem start-upu Bitacademy.io, który łączy technologię blockchain ze szkołą piłkarską. Dzięki temu pomysłowi będzie można wyłowić talenty piłkarskie z najodleglejszych zakątków świata, a kibice będą mogli zarządzać działaniami swojego klubu.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Kirambo 7 sie 2019 (22:45)

Proszę o podsumowanie tego arta za 10 lat ile z tych startupów wtedy działa i jaki dochód z nich jest.
Ja już wiem.