Gwiazda Instagrama sprzedaje wodę po swojej kąpieli. Zarobiła już 15 tys. dolarów
Brytyjska gwiazda mediów społecznościowych zaczęła sprzedawać wodę pochodzącą z jej kąpieli. Każda butelka kosztuje 30 dolarów a na liczbę klientów nie narzeka – poinformował The Guardian.
Zgodnie z prostą zasadą ekonomii, jeśli jest popyt to powinna pojawić się podaż. W ubiegłym roku Kanadyjczyk sprzedawał wodę po parówkach. Tym razem brytyjska gwiazda Instagrama 19-letnia Belle Delphine na prośbę swoich fanów zaczęła sprzedawać wodę z wanny, w której się kąpała. Za flakonik internauci muszą zapłacić 30 dolarów. Jak poinformowała nastolatka na swoim Instagramie, w ciągu zaledwie trzech dni sprzedała 500 sztuk.
Przeczytaj! Polacy stworzyli aplikację, która pomaga znaleźć partnera do wypicia kielicha
– Wiele osób komentując moje zdjęcie pisało, że chciałoby napić się mojej wody po kąpieli. Zaczęłam na tym rozmyślać i przyszła mi pewna myśl do głowy. Co, jeśli będę butelkować i sprzedawać moją wodę po kąpieli? – powiedziała Delphine w wywiadzie dla The Guardian.
Liczba chętnych na jej wodę po kąpieli przerosło oczekiwania samą Intagramerkę. Na swoim pomyśle zarobiła w ciągu trzech dni zarobiła blisko 15 000 dolarów. Gwiazda zdecydowała się jednak przerwać sprzedaż, bowiem nie nadążała z produkcją. Belle Delphine napisała na Instagramie, że do zapełnienia wszystkich potrzebnych buteleczek zażyła już ponad stu kąpieli (w ciągu kilku dni), jednak jak zaznacza „nie mogę już wziąć więcej kąpieli w tak krótkim czasie”. Co więcej, choć na butelce widniał napis o zakazie spożywania tej wody, wielu jej klientów złamało tę zasadę.
Belle Delphine aktywnie działa w mediach społecznościowych od 2015 roku. Stała się sławna, dzięki m.in. upodobnieniu się do postaci z japońskiej mangi. Obecnie na Instagramie obserwuje ją 4 mln osób. Co więcej, ma zamknięte konto na Snapchacie, do którego dostęp można otrzymać po wpłacie 2,5 tys. dolarów miesięcznie. Dodatkowo w serwisie Patreon ma 4 tys. subskrybentów.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
-
Nowoczesny budynek biurowy - na co zwrócić uwagę przy kupnie? (materiał partnera)
-
„Dopóki nie przyszła do nas pierwsza firma farmaceutyczna, nie chciałam prowadzić swojego startupu. Nawet nie miałam takich planów” – Kinga Matuła, założycielka QurieGen
-
„Mamy w portfelu blisko 20 perspektywicznych spółek, z którymi pozyskujemy kolejne rundy finansowania lub planujemy wyjścia z inwestycji” – Aleksander Kłósek, Managing Partner YouNick Mint
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Sukces młodej polskiej firmy. AutonomyNow uruchamia seryjną produkcję systemów AI dla branży motoryzacyjnej
-
Nowy bolid studentów Politechniki Warszawskiej. Powalczy w międzynarodowych zawodach
-
Polska fizyczka i jej zespół z dużym wyróżnieniem. Zwycięstwo w European Inventor Award 2024
-
Z miłości do zdrowej żywności. VegeLIO tworzy duet międzypokoleniowy, który chce zmieniać nawyki Polaków
Na pewno znajdzie klientów wśród zboczeńców i ludzi którzy mają coś nie tak ze sobą w kwestiach seksualności. Pytanie czy takiej klienteli naprawdę potrzebuje ?