Gwiazda Instagrama sprzedaje wodę po swojej kąpieli. Zarobiła już 15 tys. dolarów
Brytyjska gwiazda mediów społecznościowych zaczęła sprzedawać wodę pochodzącą z jej kąpieli. Każda butelka kosztuje 30 dolarów a na liczbę klientów nie narzeka – poinformował The Guardian.

Fot. Instagram.com/belle.delphine
•
Zgodnie z prostą zasadą ekonomii, jeśli jest popyt to powinna pojawić się podaż. W ubiegłym roku Kanadyjczyk sprzedawał wodę po parówkach. Tym razem brytyjska gwiazda Instagrama 19-letnia Belle Delphine na prośbę swoich fanów zaczęła sprzedawać wodę z wanny, w której się kąpała. Za flakonik internauci muszą zapłacić 30 dolarów. Jak poinformowała nastolatka na swoim Instagramie, w ciągu zaledwie trzech dni sprzedała 500 sztuk.
Przeczytaj! Polacy stworzyli aplikację, która pomaga znaleźć partnera do wypicia kielicha
– Wiele osób komentując moje zdjęcie pisało, że chciałoby napić się mojej wody po kąpieli. Zaczęłam na tym rozmyślać i przyszła mi pewna myśl do głowy. Co, jeśli będę butelkować i sprzedawać moją wodę po kąpieli? – powiedziała Delphine w wywiadzie dla The Guardian.
Liczba chętnych na jej wodę po kąpieli przerosło oczekiwania samą Intagramerkę. Na swoim pomyśle zarobiła w ciągu trzech dni zarobiła blisko 15 000 dolarów. Gwiazda zdecydowała się jednak przerwać sprzedaż, bowiem nie nadążała z produkcją. Belle Delphine napisała na Instagramie, że do zapełnienia wszystkich potrzebnych buteleczek zażyła już ponad stu kąpieli (w ciągu kilku dni), jednak jak zaznacza „nie mogę już wziąć więcej kąpieli w tak krótkim czasie”. Co więcej, choć na butelce widniał napis o zakazie spożywania tej wody, wielu jej klientów złamało tę zasadę.
Belle Delphine aktywnie działa w mediach społecznościowych od 2015 roku. Stała się sławna, dzięki m.in. upodobnieniu się do postaci z japońskiej mangi. Obecnie na Instagramie obserwuje ją 4 mln osób. Co więcej, ma zamknięte konto na Snapchacie, do którego dostęp można otrzymać po wpłacie 2,5 tys. dolarów miesięcznie. Dodatkowo w serwisie Patreon ma 4 tys. subskrybentów.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
-
„Jestem pewny, że coraz więcej spółek na rynku polskim, będzie dostrzegać potencjał modelu Virtual Biotech” – mówi CEO Auxilius Pharma, Jędrzej Litwiniuk
-
Oszczędzanie na emeryturę: wyższe limity wpłat na IKE oraz IKZE w 2024 roku
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza: z jakich ulg może skorzystać przedsiębiorca?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Liczba założycieli oraz ich cechy osobowości wpływają na sukces startupu, wynika z najnowszych badań
-
Ukraińskie startupy pozyskują finansowanie i są zdeterminowane do dalszego rozwoju. Pomimo trwającej wojny
-
Firma Supreme Energy oferuje ekskluzywne benefity pracownicze. Wśród nich luksusowe wyjazdy zagraniczne i auta premium
-
CodeTwo – w pracy głównie… podpisują maile.
Na pewno znajdzie klientów wśród zboczeńców i ludzi którzy mają coś nie tak ze sobą w kwestiach seksualności. Pytanie czy takiej klienteli naprawdę potrzebuje ?