Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Pomysł rodem z PRL-u odnosi sukcesy

Niektórzy na pewno jeszcze pamiętają brzęk zmienianych przez mleczarzy butelek z mlekiem pod drzwiami w czasach głębokiej komuny. Wkraczając w erę kapitalizmu odwróciliśmy się od szklanych butelekna mleko, na rzecz kolorowych kartonów z „uchatym” mlekiem, a mleczarze, roznoszący od rana mleko poszli na bezrobocie. To co u nas niechciane,w USA zaczęło się jednak świetnie sprzedawać.


foto: www.facebook.com/manhattanmilk

Manhattan Milk Company, to firma, która postanowiła na nowojorski grunt przenieść zwyczaj rodem z PRLu. Dostarcza co środę do domów świeże mleko w szklanej butelce, pochodzące z ekologicznej farmy. Świeże, nie pasteryzowane, naturalne. Dostawa kosztuje 5$. Mleczarz ładuje na ciężarówkę nowy zapas, a rozwożąc mleko zbiera opróżnione butelki, które lokatorzy pozostawiają pod drzwiami.

Chętnych jest coraz więcej — firma stawia bowiem na to, co obecnie modne — udogodnienie dla klientów, oszczędzanie im czasu, zdrowe odżywianie się i ekologię. A gdyby tak u nas powiało nostalgią? Codziennie świeże mleko poddrzwiami… jeszcze może do tego świeże bułeczki i masełko…

Grzegorz Marynowicz

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Max 26 sty 2015 (03:42)

Nie jestem pewien czy to prawda bo w Ameryce nie mozna sprzedawac niepasteryzowanego mleka