Pomysłodawcy niezwykłej kostki zebrali już 5 mln dolarów w internecie

Zaprojektowana przez dwójkę młodych Amerykanów odstresowująca kostka w ciągu kilkunastu dni zebrała od internautów ponad 5 mln dolarów. Kampania na Kickstarterze projektu Fidget Cube jeszcze się nie zakończyła a już znalazła się na liście wszechczasów.

Fidget Cube jest gadżetem dla każdego, kto czasem ze zdenerwowania, w momencie napięcia lub z przyzwyczajenia potrzebuje w ręce przedmiotu do pstrykania, kręcenia, stukania czy obracania. Właśnie dlatego Matthew and Mark McLachlan stworzyli i opatentowali kostkę pozwalającą rozładować stres. Fidget Cube ma sześć stron różniących się między sobą wbudowanym mechanizmem. Są strony z przyciskami umożliwiającymi klikanie, jest  mini joystick, kółko do kręcenia oraz jedna strona pusta na „wzięcie oddechu”. Kostka dostępna jest w 10 kolorach a koszt 1 sztuki w kampanii to 19 dolarów. 

Zaprojektowaliśmy wciągającą zabawkę, aby pomóc ludziom w koncentracji . Nasz produkt przyda się w pracy, w szkole, na wykładach , ale także podczas spotkań, czytania książki czy przed telewizorem– mówią pomysłodawcy Fidget Cube.  Ze swoim projektem wybrali się na największy serwis crowdfundingowy świata. Unikalny produkt w połączeniu z viralnym filmikiem spowodował ogromne zainteresowanie internautów. Do tej pory 136 tys. członków społeczności Kickstartera wsparło Fidget Cube kwotą 5,6 mln dolarów. Oni sami mówią – Jesteśmy wynalazcami. Kochamy wymyślać nowe pomysły i tworzyć nowe rzeczy, aby przyczyniać się do kształtowania świata wokół nas.

Kampania założycieli firmy Antsy labs to już piąte podejście na Kickstarterze. Do tej pory największą kwotę 51,026 zebrali na projekt eleganckiej ładowarki. Do końca zbiórki zostało jeszcze 13 dni a już kampania kostki dla nerwusów znalazła się w gronie największych w całej historii Kickstartera. Na liście wszechczasów pierwsze miejsce zajmuje kampania Smartwatcha Pebbe. Internauci wsparli projekt inteligentnego zegarka kwotą 20,3 mln dolarów. Za liderem zestawienia plasuje się zbiórka wielofunkcyjnego coolera, który zebrał 13,3 mln dolarów. Ostatnie miejsce na podium zajmuje projekt zegarka Pebbe2 wsparty kwotą 12,8 mln dolarów.

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

Komentarze

Marcin

7 października 2016 Odpowiedz

Shut up and take my money!

toamsz

7 października 2016 Odpowiedz

bulwers

7 października 2016 Odpowiedz

jak mozna to opatentowac????!!!!! bawilem sie tym w usa 12 lat temu!!!!

autor_widmo

7 października 2016 Odpowiedz

https://www.youtube.com/watch?v=6Rl3fa41bi0
made in usa 1998 !!!! ale inaczej wygląda i tyle, zadna eureka!

Kris

7 października 2016 Odpowiedz

Bop It Extreme Spin Pull Twist & Flick It, 1998 Hasbro Game nie ma kosteczką nic wspólnego.
Ta kosteczka to świetny popmysl. zanm kilku takich co musza wszystkim pstrykac, ciągle coś miętolic. Kupie mu na prezent.

nerwusek

7 października 2016 Odpowiedz

muslimy paciorki przewracaja i tez im pomaga. opatentowac rozaniec trzeba.

w swiecie absurdow zyje!!! chyba kostki potrzebuje, bo sie znerwowalem.

Cyklon-be

7 października 2016 Odpowiedz

Ale ci Amerykanie są głupi, dopiero się taki wkórw..ii jak zapomni zabrać ze sobą kostkę na denerwujące spotkanie na przykład biznesowe, a tak po za tym ta kostka nie ma dziurki żeby zastąpiła dłubanie w nosie więc w Polsce od razu odpada.

Boss

7 października 2016 Odpowiedz

yyyyyyyyyyyy, slabe ale w USA gowno sie sprzeda w ladnym papierku

millenials

7 października 2016 Odpowiedz

Najprawdopodobniej dlateog, że millenialsi myślą inaczej o pracy – dzięki temu obudzili kreatywność i powstają właśnie takie, świetne produkty.

http://tlustekoty.pl/czy-millenialsi-sa-rzeczywiscie-tak-bardzo-przedsiebiorczy/

Gdyby ktoś myślał tylko o forsie, pewnie by nie powstały.

Marek

21 października 2016 Odpowiedz

Niedouczeni młodzi ludzie, ale korporacje robią z was wała.

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*