Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Robi biznes na reklamie w tramwajach

Jak uprzyjemnić ludziom życie w komunikacji miejskiej? Można to zrobić za pomocą monitorów LCD, uważa Paweł Drozdowski, założyciel firmy PaMa Reklama w AIP Szczecin.

Jazda komunikacją miejską nie obfituje w wielkie atrakcje. Jednak są ludzie, którzy chcą to zmienić. Nasza firma działa na rynku reklamy multimedialnej. Zainstalowaliśmy specjalistyczne monitory LCD w autobusach miejskich, na których emitowane są spoty reklamowe i informacje. Emitujemy rozbudowany program informacyjny zawierający m.in. informacje redagowane przez Urząd Miasta, prognozę pogody, a także część edukacyjną z języków obcych – wyjaśnia Paweł Drozdowski, założyciel firmy PaMa Reklama.

Skąd pomysł na taki biznes? – Zauważyłem to kilka lat temu w dużych aglomeracjach w Europie Zachodniej. Zainteresowało mnie to ze względu na swoją innowacyjność, wyjątkowe połączenie technologii i pospolitego autobusu oraz możliwość dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów – zdradza Drozdowski.

Ten absolwent ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim przyznaje, że brał pod uwagę własną działalność, lecz korzyści, jakie oferuje program preinkubacji, zdecydowały o skorzystaniu z
pomocy AIP.

– Dzięki przynależności do programu preinkubacji w AIP znakomicie skrócił się czas rozpoczęcia działalności na rynku. Dodatkowo pomoc w zakresie księgowości, porady prawne oraz coaching ze strony AIP Szczecin pozwolił na całkowite skupienie się na najważniejszej części działalności – pozyskiwaniu klientów, pozostawiając formalną część AIP.

Dla początkującej firmy, nieznanej na rynku, działanie pod znakiem AIP buduje zaufanie u potencjalnych klientów, znakomicie ułatwiając współpracę – uważa Drozdowski.

– Filmweb.pl, czyli tak się robi e-biznes

– Tak się robi e-biznes, czyli Niania.pl

– Tak się robi e-biznes, czyli Goldenline.pl

– Tak się robi e-biznes, czyli Photoblog.pl

– Spryciarze.pl, czyli tak się robi e-biznes

Firma PaMa Reklama klientom oferuje reklamę, która wyświetlana jest 7 dni w tygodniu przez 16 godzin dziennie, w środkach komunikacji miejskiej. Emisja reklam odbywa się na zmianę z ciekawym programem informacyjnym. – Nasz podstawowy blok reklamowy dopasowaliśmy do średniego czasu przejazdu pasażera i trwa on 10 minut. Blok reklamowy powtarza się cyklicznie przez cały dzień i składa się z 15 sekundowych powtarzających się spotów reklamowych – mówi młody przedsiębiorca.

Damian Pazurski

PolskaPrzedsiębiorcza.pl

Artykuł pochodzi z czasopisma „Start-up”

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Artur 16 paź 2010 (21:58)

Faktycznie strona koszmar, a pomysł na biznes??....powielony, skopiowany.Równie dobrze można umieścić takie monitory na przystankach, w parkach, na chodnikowych słupach, ale jak się kręci to powodzenia.Tylko zmień tą stronę człowieku !!!!