Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Kamil Grosicki rusza z nowym projektem biznesowym. Stawia na odzież dla piłkarzy

Kamil Grosicki nie zwalnia nie tylko na boisku. Reprezentant Polski został twarzą kolejnego projektu biznesowego. Tym razem pomocnik spróbuje swoich sił na rynku odzieży i akcesoriów piłkarskich.

Fot. FORUM/Marcelo Machado de Melo

Kamil Grosicki podpisał trzyletnią umowę z firmą Zina. Polskie przedsiębiorstwo specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży ubrań oraz akcesoriów do piłki nożnej. Firma, z którą związał się pomocnik na początek wprowadzi na rynek linię odzieży streetwear sygnowaną znakiem TG11.  Symbol jest skrótem od pseudonimu Turbo Grosik. Klienci zainteresowani nową marką będą mogli na początek wybierać z t-shirtów, koszulek polo, bluz oraz spodni. W przyszłym roku w związku z mistrzostwami Europy 2020 planowane są nowe kolekcje.

Jak poinformowali przedstawiciele firmy Zina współpracy z pomocnikiem kadry towarzyszyć będzie kampania reklamowa skierowana głównie do internautów. Największy nacisk położony zostanie na social media, w których właściciele firmy upatrują duży potencjał w dotarciu do potencjalnych klientów – młodych ludzi uprawiających sport. Promocji nowej kolekcji ma również pomóc turniej ZINA CUP, którego Kamil Grosicki został ambasadorem.

Fot. zina.pl

To nie pierwszy projekt biznesowy, w który zaangażował się Kamil Grosicki. W kwietniu tego roku piłkarz został ambasadorem start-upu Bitacademy.io, który łączy technologię blockchain ze szkołą piłkarską. Projekt umożliwia wyławianie talentów piłkarskich z najodleglejszych zakątków świata, a kibice mogą zarządzać działaniami swojego klubu.

Biznesy reprezentantów Polski

W ostatnim czasie także inni reprezentanci Polski ruszyli z nowymi biznesowymi projektami. 1 sierpnia media obiegła informacja o marce RL9pro. To nowy biznes sygnowany przez Roberta Lewandowskiego. Są to  przede wszystkim produkty dla sportowców. Pierwszym z nich jest seria napojów izotonicznych dla osób aktywnych. Także Grzegorz Krychowiak poinformował na początku sierpnia o swoim kolejnym biznesie. Pomocnik Lokomotiwu Moskwa zainwestował 750 tys. zł w spółkę Podioom. Oprócz pieniędzy reprezentant Polski stanie się także ambasadorem projektu. Start-up, w który zainwestował Grzegorz Krychowiak rozwija aplikację mobilną Podioom. Jest to platforma łączącą klientów z trenerami personalnymi.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.