Kanadyjczyk sprzedawał wodę po parówkach. Sukces przerósł oczekiwania pomysłodawcy
W trakcie festiwalu Car Free Day w Vancouver, Douglas Bevans postanowił przetestować swój „pomysł na biznes”. Sprzedawał wodę po ugotowanych parówkach, opisując ją jako posiadającą niezwykłe właściwości. W ciągu zaledwie kilku godzin zarobił ponad 2,5 tys. dolarów.
Douglas Bevans chcąc sprawdzić podatność ludzi na chwyty marketingowe, stworzył ciekawy pomysł na biznes. W trakcie festiwalu, na swoim stoisku sprzedawał wodę Hot Dog Water. Jednak w pewien sposób ta woda była wyjątkowa. Mężczyzna po ugotowaniu parówek przelewał wodę do przygotowanych wcześniej butelek. Liczne wywieszki informowały, że Hot Dog Water ma właściwości silnie nawadniające oraz lecznicze. Co więcej Bevans powoływał się przy tym na badania laureatki nagrody Nobla, dr Cynthii Dringus, która miała stwierdzić, że „woda parówkowa” jest nową wodą kokosową i wpływa na redukcję tkanki tłuszczowej.
Never thought a day will come when they will sell #UNFILTERED #water in fancy bottles for $38 and that too with a hot dog!! #smh it was all a marketing stunt in #Vancouver annual Car Free Day festival. #WASH https://t.co/8pBAhfaqBA pic.twitter.com/2kyYHp4jXI
— Paki Faloda (@PakiFaloda) 22 czerwca 2018
Siła reklamy była tak duża, że do jego stoiska ustawiały się kolejki. W ciągu zaledwie kilku godzin sprzedał 60 litrów wody po ugotowanych parówkach. Pomimo dość wysokiej ceny 37,99 dolarów za butelkę, zarobił prawie 2,5 tys. dolarów. W sprzedaży dostępne były również balsamy, pomadki do ust oraz perfumy. Oczywiście wszystko wykonane z wody po ugotowanych parówkach.
Efekt eksperymentu zaskoczył całkowicie mężczyznę. Tym bardziej, że na etykietach każdej z butelek była informacja, że wszystkie właściwości tej wody są wymyślone. Całość zebranych funduszy Bevans przeznaczył na cele charytatywne.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Studenci z Wrocławia i Opola stworzyli aplikację „Niedzielne zakupy”
- Polacy stworzyli aplikację, która pomaga znaleźć partnera do wypicia kielicha
Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Własny biznes na kółkach, czyli franczyza Lodolandia & Kołacz Na Okrągło
-
Bafra Kebab to najczęściej wyszukiwany biznes franczyzowy. Sprawdzamy jak otworzyć własny punkt w zaufanym modelu
-
Rzuciła pracę w korporacji i otworzyła kreatywny biznes. Historia Wine&Paint, czyli malowanie przy winie
-
Jak zacząć zarabiać jako dostawca jedzenia? Sprawdzamy oferty znanych firm: Pyszne.pl, Bolt Food oraz Wolt
bo usa i kanada to kraje lezące w Ameryce północnej???