Jej kapelusze noszą klientki z Hongkongu, Stanów Zjednoczonych czy Szwajcarii

Dzisiejszy „Pomysł na biznes” poświęcony będzie nakryciom głowy. Kapelusze polskiej marki HatHat są dostępne na rynku już od ośmiu lat, a kupują je m.in. klientki z Hongkongu, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii i oczywiście z Polski.

– HatHat jest marką dla ludzi poszukujących modnych nakryć głowy. Moda i trendy to jej siła napędowa — mówi Katarzyna Mistewicz, właścicielka marki HatHat i dodaje — Cały czas zależy nam na tym, żeby była to jakość, jak od modystki, w cenie jak z sieciówki.

Chociaż firma istnieje na polskim rynku już od kilku lat i ciągle się rozwija, to trudnych momentów nie brakowało, zwłaszcza na początku.

– Przede wszystkim trudne było znalezienie osób, które zrobią dla mnie kapelusze, ponieważ zawód modystki zaczął troszeczkę przygasać. Osoby starsze przestały już się tym zajmować. I był to po prostu proces szukania osób do współpracy, ale też proces uczenia się produktu i znajdowania tych wszystkich elementów, które ten produkt uszlachetniają – wspomina Kasia.

Więcej na temat prowadzenia „kapeluszowego” biznesu w materiale wideo.

Zobacz także na MamBiznes.pl

Justyna Smolińska