Konkurent Pyszne.pl i Pizzaportal.pl znika z Polski
Platforma Wooopit umożliwiająca zamawianie jedzenia online z dostawą do domu kończy działalność w Polsce. Po ponad roku od startu na naszym rynku spółka matka podjęła decyzję o wyjściu platformy Wooopit z polskiego rynku.
Serwis Wooopit wystartował na polskim rynku w lipcu ubiegłego roku. Na miejsce debiutu właściciele wybrali Wrocław, ale w planach była Warszawa i inne duże miasta. Z planów ekspansji nic jednak nie wyszło. Na platformie Wooopit zamiast przycisku do złożenia zamówienia w ulubionym wrocławskim lokalu użytkownik może się zapoznać z informacją o zakończeniu działalności serwisu w Polsce. – Na skutek decyzji naszego strategicznego inwestora, będącego liderem dostaw w krajach bałtyckich, jesteśmy zmuszeni zawiesić działalność serwisu Wooopit na terenie Polski – czytamy w komunikacie na Wooopit.
Jeszcze 3 tygodnie temu nic nie wskazywało na to, że inwestor wycofa się z Polski. W Internecie dostępne są ogłoszenia z 17 sierpnia, w których platforma poszukiwała do pracy kurierów. Nowi zatrudnieni mieli realizować zamówienia złożone za pośrednictwem serwisu. – Wrocławski lider dowozu jedzenia Wooopit.com poszukuje kurierów rowerowych i samochodowych, których zadaniem będzie dostawa jedzenia z najlepszych restauracji we Wrocławiu bezpośrednio do klientów – brzmi ogłoszenie sprzed 3 tygodni.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Od milionera do bankruta
- Polskie start-upy, które dziś już nie istnieją
- Świat polskich start-upów okiem Michała Sadowskiego
Grzegorz Marynowicz
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Rośnie popularność szkół językowych. Własna placówka czy biznes w modelu franczyzowym?
-
Stacja benzynowa w modelu franczyzowym pod szyldem Circle K. Również inne sieci paliw oferują takie rozwiązanie
-
Jak zacząć programować? Sprawdzamy jak podjąć pracę w tym zawodzie
-
Fotobudka 360 jako pomysł na biznes. Sprawdzamy czy nadal cieszy się dużą popularnością