Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Konkurs: jak firmy przyciągają najlepsze talenty?

Trwa nabór do kolejne edycji konkursu „Siła przyciągania”. Inicjatywa skierowana jest do właścicieli firm, którzy szczególną wagę przywiązują do pozyskiwania z rynku najlepszych pracowników. To także szansa dla start-upów, które mają ciekawe sposoby na budowanie kompetentnego zespołu.

To już trzecia edycja rywalizacji pracodawców o miano tego, który w najbardziej innowacyjny sposób przyciąga do swojej firmy najlepszych pracowników. Uczestnicy konkursu organizowanego przez „Puls Biznesu” zmierzą się w ośmiu kategoriach. Najlepsze praktyki pozyskiwania dobrych pracowników będą oceniane m.in. w takich obszarach jak: najlepszy program zarządzania talentami , najlepszy program wprowadzania nowego zatrudnionego czy innowacyjna rekrutacja.

Przeczytaj Start-up z Estonii oferuje dyskretną rekrutację. Już niebawem zagoszczą nad Wisłą

– W obecnej sytuacji na polskim rynku pracy, kiedy notujemy rekordowo niskie bezrobocie, rosną płace i w wielu branżach otwarcie mówi się o rynku pracownika, szczególnie ważne są przemyślane i dobrze przeprowadzone działania wzmacniające markę dobrego pracodawcy. Bez nich firmy nie przyciągną nowych pracowników, a dotychczasowi zaczną odchodzić. Nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzorami do naśladowania i być inspiracją dla innych – mówią organizatorzy konkursu „Siła przyciągania”.

Kategorie konkursu „Siła przyciągania”:

Najlepsza kampania employer branding
Najlepsza inicjatywa „out of the box”
Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding
Najlepszy proces rekrutacyjny
Innowacja w rekrutacji – candidate interaction
Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
Najlepszy program zarządzania talentami.
International Employer

Pracodawcy zainteresowani wzięciem udziału w rywalizacji na zgłoszenie mają czas do 12 października. Szczegóły dostępne są na stronie Silaprzyciagania.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.