Konkurs: jak firmy przyciągają najlepsze talenty?
Trwa nabór do kolejne edycji konkursu „Siła przyciągania”. Inicjatywa skierowana jest do właścicieli firm, którzy szczególną wagę przywiązują do pozyskiwania z rynku najlepszych pracowników. To także szansa dla start-upów, które mają ciekawe sposoby na budowanie kompetentnego zespołu.
To już trzecia edycja rywalizacji pracodawców o miano tego, który w najbardziej innowacyjny sposób przyciąga do swojej firmy najlepszych pracowników. Uczestnicy konkursu organizowanego przez „Puls Biznesu” zmierzą się w ośmiu kategoriach. Najlepsze praktyki pozyskiwania dobrych pracowników będą oceniane m.in. w takich obszarach jak: najlepszy program zarządzania talentami , najlepszy program wprowadzania nowego zatrudnionego czy innowacyjna rekrutacja.
Przeczytaj Start-up z Estonii oferuje dyskretną rekrutację. Już niebawem zagoszczą nad Wisłą
– W obecnej sytuacji na polskim rynku pracy, kiedy notujemy rekordowo niskie bezrobocie, rosną płace i w wielu branżach otwarcie mówi się o rynku pracownika, szczególnie ważne są przemyślane i dobrze przeprowadzone działania wzmacniające markę dobrego pracodawcy. Bez nich firmy nie przyciągną nowych pracowników, a dotychczasowi zaczną odchodzić. Nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzorami do naśladowania i być inspiracją dla innych – mówią organizatorzy konkursu „Siła przyciągania”.
Kategorie konkursu „Siła przyciągania”:
Najlepsza kampania employer branding
Najlepsza inicjatywa „out of the box”
Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding
Najlepszy proces rekrutacyjny
Innowacja w rekrutacji – candidate interaction
Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
Najlepszy program zarządzania talentami.
International Employer
Pracodawcy zainteresowani wzięciem udziału w rywalizacji na zgłoszenie mają czas do 12 października. Szczegóły dostępne są na stronie Silaprzyciagania.pl
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?
-
Hejt w biznesie. Ekspertka radzi jak dbać o reputację w sieci oraz jak walczyć z fałszywymi treściami
-
Odstąpienie od umowy – jak to zrobić skutecznie? Sprawdzamy jakie są prawa konsumenta