W Los Angeles nie sprzedasz już futer
Los Angeles to kolejne amerykańskie miasto, które zakazuje sprzedaży futer – poinformował hollywoodreporter.com. Nowe regulacje mają obowiązywać od stycznia 2021 roku.
Rada miejska Los Angeles przegłosowała uchwałę zakazującą sprzedaży jakichkolwiek wyrobów odzieżowych, jak i akcesoriów zawierających futra. Dotyczy się to również torebek oraz biżuterii.
Miasto Aniołów nie jest pierwsze w USA, które wprowadziło taki zakaz. Wcześniej na taki krok zdecydowało się San Francisco, gdzie już w marcu tamtejsza rada miejska przegłosowała nowy zakaz, jednak tam również nowe regulacje jeszcze nie obowiązują. Zupełnie inna sytuacja wygląda w West Hollywood, gdzie nowe prawo weszło już w życie.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
-
Zaczynał od jednoosobowej działalności gospodarczej, teraz zadebiutuje na giełdzie. Menzten SA rozpoczyna ofertę publiczną akcji
-
„Eleven Labs pokazuje, że jednorożca można zbudować w kilkanaście miesięcy” – rozmowa z Maciejem Ćwikiewiczem, prezesem PFR Ventures
-
Dotacje dla samozatrudnionych w 2024. Jak przedsiębiorcy mogą uzyskać wsparcie?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Bafra Kebab to najczęściej wyszukiwany biznes franczyzowy. Sprawdzamy jak otworzyć własny punkt w zaufanym modelu
-
Rzuciła pracę w korporacji i otworzyła kreatywny biznes. Historia Wine&Paint, czyli malowanie przy winie
-
Jak zacząć zarabiać jako dostawca jedzenia? Sprawdzamy oferty znanych firm: Pyszne.pl, Bolt Food oraz Wolt
-
Franczyza Carrefour. Znana marka oferuje kilka konceptów handlowych w sprawdzonym modelu biznesowym