Miliard złotych wydały polskie firmy w Google

Polskie firmy ochoczo reklamują się w największej na świecie wyszukiwarce. Jak wynika z raportu „Marketing w wyszukiwarkach” przedsiębiorcy znad Wisły wydali blisko miliard złotych na reklamę w Google.

Foto: FORUM/ Jaap Arriens / Zuma press

W ubiegłym roku przedsiębiorcy na reklamę wydali aż 10 mld zł, z czego 3,2 mld zł trafiło w ręce portali internetowych. Jednak ciekawostką jest, że aż blisko 1/3 tych środków trafiła do amerykańskiego giganta wśród wyszukiwarek internetowych.

Udział wydatków na reklamę w internecie systematycznie rośnie – czytamy w raporcie Interaktywnie.com. – Jeszcze w 2012 roku stanowiły one 19 procent wszystkich wydatków reklamowych, natomiast obecnie udział ten wynosi około 35 procent. Biorąc pod uwagę ich wartość, jeszcze 10 lat temu wydatki na reklamę online były o ponad połowę niższe.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*