Miliard złotych wydały polskie firmy w Google
Polskie firmy ochoczo reklamują się w największej na świecie wyszukiwarce. Jak wynika z raportu „Marketing w wyszukiwarkach” przedsiębiorcy znad Wisły wydali blisko miliard złotych na reklamę w Google.
W ubiegłym roku przedsiębiorcy na reklamę wydali aż 10 mld zł, z czego 3,2 mld zł trafiło w ręce portali internetowych. Jednak ciekawostką jest, że aż blisko 1/3 tych środków trafiła do amerykańskiego giganta wśród wyszukiwarek internetowych.
Udział wydatków na reklamę w internecie systematycznie rośnie – czytamy w raporcie Interaktywnie.com. – Jeszcze w 2012 roku stanowiły one 19 procent wszystkich wydatków reklamowych, natomiast obecnie udział ten wynosi około 35 procent. Biorąc pod uwagę ich wartość, jeszcze 10 lat temu wydatki na reklamę online były o ponad połowę niższe.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
-
Zaczynał od jednoosobowej działalności gospodarczej, teraz zadebiutuje na giełdzie. Menzten SA rozpoczyna ofertę publiczną akcji
-
„Eleven Labs pokazuje, że jednorożca można zbudować w kilkanaście miesięcy” – rozmowa z Maciejem Ćwikiewiczem, prezesem PFR Ventures
-
Dotacje dla samozatrudnionych w 2024. Jak przedsiębiorcy mogą uzyskać wsparcie?
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Bafra Kebab to najczęściej wyszukiwany biznes franczyzowy. Sprawdzamy jak otworzyć własny punkt w zaufanym modelu
-
Rzuciła pracę w korporacji i otworzyła kreatywny biznes. Historia Wine&Paint, czyli malowanie przy winie
-
Jak zacząć zarabiać jako dostawca jedzenia? Sprawdzamy oferty znanych firm: Pyszne.pl, Bolt Food oraz Wolt
-
Franczyza Carrefour. Znana marka oferuje kilka konceptów handlowych w sprawdzonym modelu biznesowym