Nadchodzi rok influencerów. Znacząco mogą wzrosnąć im przychody
W nadchodzącym roku 84% marketerów deklaruje, że zwiększy inwestycje na reklamę wideo w internecie. To wynika z najnowszej, szóstej już edycji badania branży marketingowej Getting Media Right: Marketing in Motion firmy Kantar.

Fot. YAY Foto/MilanMarkovic78
– Marketerzy już dziś powinni pomyśleć jakiego rodzaju kontentu wideo oczekują ich klienci i dostarczyć im to w jak najbardziej atrakcyjny i angażujący sposób. Istotna będzie możliwość personalizacji przekazu wideo pod konkretnego użytkownika i wysyłanie go poprzez email czy social media – mówi w rozmowie z MarketNews24 Piotr Chrzanowski, prezes VideoTarget.pl sp. z o.o. – Kontent wideo należy włączyć do stałej komunikacji marketingowej np. w postaci cyklicznych webinarów, transmisji live, podcastów generujących wysoki poziom zaangażowania klienta.
Dalszy rozwój reklamy wideo będzie oparty o nowe możliwości technologiczne, czyli łączenie formatów wideo, głównie wideo 360 z możliwościami, które już dziś daje nam rzeczywistość wirtualna oraz rozszerzona. Takie połączenie sprawia, że zyskujemy praktycznie nieograniczony potencjał rozwiązań reklamowych, za pomocą których możemy kształtować emocje i decyzje konsumenta, również te zakupowe, tak istotne z punktu widzenia skutecznego wykorzystania formatów reklamy wideo w e-commerce.
– Jednocześnie, należy również zwrócić uwagę na trend skracania długości trwania spotów reklamy wideo online. Widać, że następuje odejście od 15’ czy 30’ spotów, na rzecz krótszych, kilku sekundowych – ocenia P.Chrzanowski.
Ma to obecnie miejsce głównie w serwisach społecznościowych np. Facebook czy YouTube, ale zdecydowanie rozprzestrzeni się na serwisy www, szczególnie te które opierają się o kilkuminutowe redakcyjne treści wideo.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Najlepiej zarabiający youtuber ma 8 lat. Jego kanał generuje miliony dolarów
- Blisko 2 mln zł zarobił youtuber Radosław Kotarski na własnym wydawnictwie książkowym
- Polak sprzedaje czapki chroniące przed siecią 5G. „Nasze mózgi będą mogły odpocząć od mikrofal”
MarketNews24
Komentarze
Agent ubezpieczeniowy - praca z przyszłością (materiał partnera)
Agent ubezpieczeniowy kojarzy się przede wszystkim ze sprzedażą polis. Jednak to tylko jedna…
Ponad 5 tys. wniosków o dotacje w programie Bony na innowacje
Aż 565 wniosków na kwotę prawie 162,3 mln zł złożyli przedsiębiorcy w zakończonym…
Przedsiębiorcy z Podhala zapowiadają start działalności mimo obostrzeń
2020 rok był bardzo trudny dla przedsiębiorców turystycznych na Podhalu. Tatry mogło odwiedzić o 40…
Blisko 16 tys. zł dotacji na kształcenie pracownika. Firmy mogą wnioskować w urzędach pracy
W styczniu ruszają pierwsze nabory wniosków w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Przyjmowaniem i…
Producent gry Cyberpunk 2077 pod lupą UOKiK. Co sprawdza urząd?
UOKiK zwrócił się do CD Projektu o wyjaśnienia dotyczące problemów z grą Cyberpunk 2077. Chce…
Polacy robią biznes na eksporcie maseczek ochronnych
Od początku pandemii wiele polskich firm zmodyfikowało produkcję, dostosowując ją do nowych realiów. W tej chwili…