Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Nadchodzi rok influencerów. Znacząco mogą wzrosnąć im przychody

W nadchodzącym roku 84% marketerów deklaruje, że zwiększy inwestycje na reklamę wideo w internecie. To wynika z najnowszej, szóstej już edycji badania branży marketingowej Getting Media Right: Marketing in Motion firmy Kantar.

Fot. YAY Foto/MilanMarkovic78

– Marketerzy już dziś powinni pomyśleć jakiego rodzaju kontentu wideo oczekują ich klienci i dostarczyć im to w jak najbardziej atrakcyjny i angażujący sposób. Istotna będzie możliwość personalizacji przekazu wideo pod konkretnego użytkownika i wysyłanie go poprzez email czy social media – mówi w rozmowie z MarketNews24 Piotr Chrzanowski, prezes VideoTarget.pl sp. z o.o. – Kontent wideo należy włączyć do stałej komunikacji marketingowej np. w postaci cyklicznych webinarów, transmisji live, podcastów generujących wysoki poziom zaangażowania klienta.

Dalszy rozwój reklamy wideo będzie oparty o nowe możliwości technologiczne, czyli łączenie formatów wideo, głównie wideo 360 z możliwościami, które już dziś daje nam rzeczywistość wirtualna oraz rozszerzona. Takie połączenie sprawia, że zyskujemy praktycznie nieograniczony potencjał rozwiązań reklamowych, za pomocą których możemy kształtować emocje i decyzje konsumenta, również te zakupowe, tak istotne z punktu widzenia skutecznego wykorzystania formatów reklamy wideo w e-commerce.

– Jednocześnie, należy również zwrócić uwagę na trend skracania długości trwania spotów reklamy wideo online. Widać, że następuje odejście od 15’ czy 30’ spotów, na rzecz krótszych, kilku sekundowych – ocenia P.Chrzanowski.

Ma to obecnie miejsce głównie w serwisach społecznościowych np. Facebook czy YouTube, ale zdecydowanie rozprzestrzeni się na serwisy www, szczególnie te które opierają się o kilkuminutowe redakcyjne treści wideo.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

MarketNews24

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.