Naturalnie made in Poland

Jaka jest recepta na sukces w kosmetycznym biznesie? Jak przebić się wśród tysiąca innych produktów na sklepowych półkach? Receptę na sukces zdradzą nam Karolina Kuklińska-Kosowicz i Paweł Kosowicz, właściciele marki Yope.

– Staramy się robić produkty, które są kompletnie potrzebne w codziennym użytku w domu, w kuchni – stąd nasze środki czystości, które wszystkich pewnie zdziwiły, że tutaj kosmetyki do dłoni do ciała, a tu środki czystości. Staramy się stworzyć taką pełną filozofię marki Yope – to są produkty, które otaczają nas w domu codziennie – mówi Karolina Kuklińska-Kosowicz, właścicielka marki Yope.

– Koncepcją tworzenia produktów Yope było to, żebyśmy stworzyli produkty, które będą produktami takimi zwykłymi, codziennego użytku, ale chcieliśmy je skomponować zupełnie od nowa, stworzyć zupełnie coś nowego na bazie tych produktów które są zwykłe – mówi Paweł Kosowicz, właściciel marki Yope

Wszystko zaczęło się od mydła do rąk, produktu najbardziej popularnego. Jak właściciele sami przyznają nic bardziej „zwykłego” być nie może.

– Postanowiliśmy go stworzyć w taki sposób, żeby był ciekawym produktem. Chcieliśmy zrobić zapachy unikalne, chcieliśmy zrobić design, który byłby wyjątkowy, który byłby wyróżniający – dodaje Paweł.

Produkt musiał być też naturalny, taki z jakiego właściciele sami chcieliby korzystać.

Karolina i Paweł chcą, aby ich produkty były inne, wyróżniały się, przyciągały uwagę na sklepowych półkach. Ważny jest nie tylko zapach i dobry skład, ale także design – to zadanie Karoliny.
Jednak Yope to nie tylko kosmetyki, to co wyróżnia tę markę, to przede wszystkim naturalne środki czystości. Właściciele chcieli by ich produkty dla domu nie tylko czyściły, ale także ładnie pachniały i były przyjazne dla środowiska. I jak się okazuje szorowanie kuchennych blatów i mopowanie parkietu podobno może być nawet przyjemne.

Zobacz także na MamBiznes.pl

Justyna Smolińska

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*