O (bez) sensie innowacji w żywności

Po co uprawiać nowy owoc i wprowadzać go na rynek? Czy innowacje nie są przereklamowane? Czemu nie należy brać się za późne czereśnie i co do tego wszystkiego mają jaja z chowu klatkowego?

W Pulsie Biznesu do słuchania słowo innowacja odmieniamy przez wszystkie przypadki. Każda firma przekonuje, że jest innowacyjna, innowacyjne są też jej produkty i patrzenie na świat. Jak wygląda to z perspektywy naukowca, który pracował nad wprowadzeniem nowej odmiany owoców na rynek? A jak ze strony analityka rynkowego, który widzi jaki biznes producenci i handel mogą zrobić na innowacjach? Co na to producent-rolnika, który w innowacje przeinwestował? Zaś jakie podejście prezentuje przedstawiciel sieci handlowej, która te innowacje wkłada na półki? O tym właśnie – prof. Piotr Latocha z SGGW, Marek Rudek z Nielsena, Michał Lachowicz z LaSad oraz Michał Sikora z Tesco w Polsce.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*