Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

O czym rośliny śpiewają? Dzięki temu start-upowi dowiesz się tego

Dzięki pomysłowi Włochów, każdy będzie mógł zbliżyć się do natury, gdziekolwiek aktualnie przebywa. Start-up GreenNote pozwala słuchać muzyki, która tworzona jest przez same rośliny.

Foto: www.singingplant.com

GreenNote  to niewielki głośnik. Do urządzenia zostaje podpięty fragment liścia oraz dolna część łodygi. Jego funkcjonowanie jest możliwe dzięki mikro napięciach elektrycznych występujących w roślinie. Po podpięciu elektrod, wychwytują je i przekształcają w muzykę.  Co więcej, wszelkie interakcje z rośliną, przykładowo dotykanie, podlewanie czy też przemieszczanie rośliny będzie prowadzić do zmian w muzyce. W związku z tym, użytkownik będzie mógł stać się prawdziwym wirtuozem, tworząc mini koncerty muzyki tworzonej przez rośliny.

Aktualnie trwa zbiórka na opracowanie prototypu na jednej z platform crowdfundingowych – Indiegogo. Dodatkowo firma planuje opracować aplikację mobilną, która pozwoli użytkownikom zmienić rodzaj muzyki, ustawić alarm i kontrolować głośność. Gotowe urządzenie będzie mogło również łączyć się z innymi głośnikami za pomocą technologii Bluetooth. Twórcy zapowiadają, że produkt początkowo będzie dostępny w cenie 159 USD.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
ZuzaSzpak 11 maj 2018 (12:28)

Każdy pomysł na biznes jest dobry jeśli odpowiednio wcześniej przygotuje się na niego rynek i konsumentów ;)
Jak to zrobić? Uświadamiając grupie docelowej ich potrzeby. Albo inaczej. Potrzeby są znane i oczywiste, trzeba jednak przedstawić korzyści naszego rozwiązania i rozpalić w innych pożądanie tego konkretnego rozwiązania!

Lubisz ciekawostki i przydatne informacje związane z marketingiem i reklamą? Zapraszamy na stronę agencji reklamowej Tech-Media!