O czym rośliny śpiewają? Dzięki temu start-upowi dowiesz się tego
Dzięki pomysłowi Włochów, każdy będzie mógł zbliżyć się do natury, gdziekolwiek aktualnie przebywa. Start-up GreenNote pozwala słuchać muzyki, która tworzona jest przez same rośliny.
GreenNote to niewielki głośnik. Do urządzenia zostaje podpięty fragment liścia oraz dolna część łodygi. Jego funkcjonowanie jest możliwe dzięki mikro napięciach elektrycznych występujących w roślinie. Po podpięciu elektrod, wychwytują je i przekształcają w muzykę. Co więcej, wszelkie interakcje z rośliną, przykładowo dotykanie, podlewanie czy też przemieszczanie rośliny będzie prowadzić do zmian w muzyce. W związku z tym, użytkownik będzie mógł stać się prawdziwym wirtuozem, tworząc mini koncerty muzyki tworzonej przez rośliny.
Aktualnie trwa zbiórka na opracowanie prototypu na jednej z platform crowdfundingowych – Indiegogo. Dodatkowo firma planuje opracować aplikację mobilną, która pozwoli użytkownikom zmienić rodzaj muzyki, ustawić alarm i kontrolować głośność. Gotowe urządzenie będzie mogło również łączyć się z innymi głośnikami za pomocą technologii Bluetooth. Twórcy zapowiadają, że produkt początkowo będzie dostępny w cenie 159 USD.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Studenci stworzyli ultralekki samochód z buraków cukrowych i lnu
- Biodegradowalne ubrania pomysłem na biznes
- 9 pomysłów na ekobiznes
Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet
-
Odkryli metodę przyspieszającą rozwój leków przeciwnowotworowych. Czyli o startupie biotechnologicznym założonym przez kobietę
Każdy pomysł na biznes jest dobry jeśli odpowiednio wcześniej przygotuje się na niego rynek i konsumentów ;)
Jak to zrobić? Uświadamiając grupie docelowej ich potrzeby. Albo inaczej. Potrzeby są znane i oczywiste, trzeba jednak przedstawić korzyści naszego rozwiązania i rozpalić w innych pożądanie tego konkretnego rozwiązania!
Lubisz ciekawostki i przydatne informacje związane z marketingiem i reklamą? Zapraszamy na stronę agencji reklamowej Tech-Media!