Polacy stworzyli aplikację, która zlicza uśmiechy pracownika i klienta
Zwiększenie liczby uśmiechów wśród pracowników receptą na poprawę jakości obsługi klienta? Na taki pomysł wpadli autorzy aplikacji Quantum CX. Pomysłodawcy zapewniają, że ich sensor potrafi wykrywać uśmiechy na twarzy pracowników za co otrzymują punkty.
Stworzony przez Polaków czujnik w odpowiednich momentach rozmowy wyłapuje odpowiedni wyraz twarzy pracownika. Następnie za wykryte uśmiechy załodze przyznawane są punkt. Do stanu punktacji dostęp ma zarówno pracodawca, jak i analizowany pracownik. Wszystko odbywa się za pośrednictwem aplikacji. Pracownicy zbierają punkty za własne uśmiechy, po to, aby móc wymieniać je na nagrody. To zdaniem twórców start-upu ma motywować pracowników do pozytywnej postawy i odpowiedniego podejścia do klienta.
Sensor Quantum CX wykrywa uśmiechy zarówno pracowników, jak i klientów. – Uśmiech podczas rozmowy sprawia, że klienci są bardziej usatysfakcjonowani i wyrażają chęć ponownego skorzystania z usług danej firmy – czytamy na stronie Quantum CX. Pomysłodawcy podają dane do wyników badań wskazujących na istotne znaczenie uśmiechu. Pracownicy mogą dodatkowo „uzbierane” uśmiechy od klientów wymieniać na wpłaty na szczytne cele.
Właściciele start-upu. Który jest obecnie w fazie zamkniętych testów wskazują, że swój produkt kierują do sektora bankowego. Wśród docelowych klientów wymieniają także restauracje, hotele czy stacje benzynowe.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet
Brawa za inicjatywę, za pomysł i doprowadzenie projektu do końca - jako przedsiębiorca wiem, że to niezwykle ważne i, że udaje się to nielicznym. Jednak jako były wieloletni pracownik korporacji bankowych uważam, że będzie to stanowiło kolejne narzędzie "ucisku", kolejny "plan" do wykonania, kolejny standard do oceny następny punkt do osiągnięcia w tym wyścigu gdzie wygrywają najlepsi.. Takie czasy, że wszystko staramy się mierzyć... ale zgodzę się, że warto się uśmiechać i że uśmiech to samo zdrowie. Powodzenia! :)