Polska firma tworzy sieć soczewkomatów

Były już zniczomaty czy robakomaty, teraz czas przyszedł na soczewkomaty. Właśnie na taki pomysł wpadł największy e-sklep z soczewkami kontaktowymi w Polsce. Twórcy nie wykluczają także, że polska myśl technologiczna pojawi się również na zagranicznych rynkach.

Na zdjęciu Mateusz Matula, Fot. TP

Automaty vendingowe stają się coraz bardziej popularne. Ten trend postanowiła wykorzystać również polska firma szkla.com. – W internecie sprzedajemy soczewki od 15 lat i osiągnęliśmy w tym czasie pozycję lidera — mamy około jednej trzeciej rynku. Od kilku lat budowaliśmy też obecność w kanale offline, otwierając wyspy w galeriach handlowych, a potem także salony optyczne. Teraz tworzymy sieć soczewkomatów – mówi Mateusz Matula, współzałożyciel i prezes spółki Szkla.com.

Dziś na rynku funkcjonuje już 30 soczewkomatów, a według planów do końca tego roku liczba ta wzrośnie do 80. W kolejnych latach sieć ma być rozwijana o blisko 70-80 urządzeń rocznie. Jednak na tym plany polskiej firmy się nie kończą. Przeczytaj więcej na pb.pl.

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*