Polska firma tworzy sieć soczewkomatów
Były już zniczomaty czy robakomaty, teraz czas przyszedł na soczewkomaty. Właśnie na taki pomysł wpadł największy e-sklep z soczewkami kontaktowymi w Polsce. Twórcy nie wykluczają także, że polska myśl technologiczna pojawi się również na zagranicznych rynkach.
Automaty vendingowe stają się coraz bardziej popularne. Ten trend postanowiła wykorzystać również polska firma szkla.com. – W internecie sprzedajemy soczewki od 15 lat i osiągnęliśmy w tym czasie pozycję lidera — mamy około jednej trzeciej rynku. Od kilku lat budowaliśmy też obecność w kanale offline, otwierając wyspy w galeriach handlowych, a potem także salony optyczne. Teraz tworzymy sieć soczewkomatów – mówi Mateusz Matula, współzałożyciel i prezes spółki Szkla.com.
Dziś na rynku funkcjonuje już 30 soczewkomatów, a według planów do końca tego roku liczba ta wzrośnie do 80. W kolejnych latach sieć ma być rozwijana o blisko 70-80 urządzeń rocznie. Jednak na tym plany polskiej firmy się nie kończą. Przeczytaj więcej na pb.pl.
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością