Polska marka rozpycha się w Paryżu
W dzisiejszym „Pomyśle na biznes” pokażemy Wam polską firmę, która właśnie podbija Paryż. Ubrania The Odder Side chętnie noszą Polki i Francuzki, jednak coraz więcej zamówień przychodzi też z Anglii, Hawajów, Bali, Kuwejtu czy Korei. Jak prowadzi się firmę za granicą, co jest najtrudniejsze i jak pokonać konkurencję? Odpowiedź w materiale wideo.
Zobacz także na MamBiznes.pl
- Sprzedają koszulki i skarpetki z piękną polszczyzną. „Eksportujemy do 30 krajów świata”
- Sprzedają patriotyczną odzież pod marką Gorszy Sort. „Pomysł podsunął Jarosław Kaczyński”
- Porzuciła Diora, by otworzyć biznes w Polsce
Justyna Smolińska
Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Polecamy
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?
-
Hejt w biznesie. Ekspertka radzi jak dbać o reputację w sieci oraz jak walczyć z fałszywymi treściami
-
Odstąpienie od umowy – jak to zrobić skutecznie? Sprawdzamy jakie są prawa konsumenta