Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Bezpłatne ksero pomysłem dwójki studentów

Na ciekawy pomysł biznesowy wpadła dwójka studentów z Opola. Marek Procek i Patryk Suliga pod skrzydłami AIP oferują darmowe usługi pocztowe oraz ksero. Przychody czerpią od firm, które wykupują reklamy na kopertach i kserowanych stronach.

Jak mówią sami założyciele firmy Suldus, oferują innowacyjne rozwiązania reklamowe. Klientom proponują bezpłatną wysyłkę listów, druk oraz ksero. W zamian za darmową usługę klient godzi się na to, aby dany nośnik zawierał przekaz reklamowy. – Sami jesteśmy studentami i wiemy jak drogie jest życie w dużym mieście. Tak zrodziła się idea stworzenia darmowych usług, które oferujemy naszym kolegom – mówią młodzi przedsiębiorcy.

Swoje usługi świadczą już w takich miastach jak Warszawa, Katowice, Wrocław, Poznań, Zabrze. Największą popularnością cieszy się darmowe ksero lokowane na uczelniach. Zadowoleni są studenci, którzy zyskują bezpłatne ksero i reklamodawcy docierający ze swoją ofertą do określonej grupy klientów.

 
Zainteresowanie jest tak duże,  że pomysłodawcy zostali zmuszeni do wprowadzenia limitu – każdy student może skopiować 10 stron dziennie. – Zależy nam na tym, aby jak największa liczba studentów mogła skorzystać z naszych usług. Ważne jest również zadowolenie reklamodawców, którym zależy, aby komunikat reklamowy dotarł do szerokiego grona potencjalnych klientów. – Reklamodawców  nie brakuje – przyznaje Marek Procek. Koszt zamieszczenia reklamy rozpoczyna się już od 2 groszy. Listę punktów ksero firmy Suldus można poznać na stronie Kserozadarmo.pl. Nie brakuje także klientów na bezpłatne usługi pocztowe – Sulpost. Koperta z logo firmy, krótkim hasłem reklamowym lub grafiką z produktem nie przeszkadza klientom, którzy dzięki temu mogą zaoszczędzić pieniądze.

Mimo krótkiego stażu młodzi przedsiębiorcy mogą pochwalić się już pierwszymi wyróżnieniami. Ich firma zwyciężyła w konkursie „Mam pomysł na biznes – Akademicki Biznes” organizowanym przez Nową Trybunę Opolską. Pomysł dwójki przedsiębiorców doceniony został również w programie telewizyjnym „Dragons Den”.

Podobny pomysł realizują od dawna założyciele firmy Wellnet. Ich biznes polega na druku gazetki „Gazetos Apetitos” na papierowych torebkach, w których sprzedawane jest pieczywo. Torebki rozdawane są bezpłatnie lokalnym sklepom, a przychody firma czerpie od firm wykupujących na nich reklamy.

Dzięki temu rozwiązaniu, klient poza świeżą bułeczką dostaje również porcję świeżych newsów, dowcipów czy przepisów kulinarnych. Gazetos Apetitos dystrybuowana jest w nakładzie 100.000 egzemplarzy w ok. 100 sklepach na terenie Poznania. Kolorowy nadruk na darmowej torebce przyciąga uwagę klientów, a niecodzienny nośnik potencjalnych reklamodawców.

Grzegorz Marynowicz
Bankier.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
big Lelos 23 sty 2013 (13:45)

jest też inna firma, która działa podobnie, tylko że na terenie Warszawy. http://www.advertart.pl/agencja_reklamowa.html