Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Koszulka imitująca mięśnie robi furorę

Niektórzy mężczyźni wylewają na siłowni siódme poty, żeby poprawić sylwetkę. Praca nad własnym ciałem wymaga czasu, dyscypliny i samozaparcia. Dla osób ze słomianym zapałem do ćwiczeń interesującą alternatywę przygotował Arshad Bhunnoo.

Przedsiębiorca zaprojektował Funkybod — koszulkę, która imituje górne partie mięśni. Dzięki temu strojowi mężczyzna może zaprezentować rozbudowaną klatkę piersiową, szersze barki czy większy biceps bez przerzucania kilogramów żelaza na siłowni. Produkt daje efekt poprawy postawy, ale kształty są naturalne.— Sam pomysł na koszulkę narodził się na sali gimnastycznej,kiedy rozmyślałem na temat prostszych sposobówna poprawę figury — opowiada pomysłodawca.

Koszulka wyprodukowana jest ze specjalnego materiału, który dzięki mikrowłóknom pozwala ciału oddychać i daje poczucie komfortu. Zastosowane tworzywo powoduje, że sztuczne mięśnie Funkybod są realistyczne zarówno z wyglądu, jak i w dotyku. Zasada działania podobna jakw przypadku usztywnianego biustonosza dla kobiet. Niezależnie od tego, czy mężczyzna stoi, czy jest w ruchu — okrycie „zachowuje” się jak prawdziwe ciało. Koszulkę można prać w temperaturze nie wyższej niż 40° C, ale nie wolnojej prasować.

Osoby zainteresowane zakupem Funkybod muszą się liczyć z wydatkiem 29,99 funtów. Przez pierwsze cztery miesiące działalności firmie udało się sprzedać 8 tys. koszulek. — Naszymi największymi odbiorcami są Stany Zjednoczone. Prowadzimy także sprzedaż w całej Europie oraz w takich krajach, jak Chiny, Japonia, Australia, Indie, Rosja, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Maroko, Izrael. Można powiedzieć, że jesteśmy obecni nacałym świecie — mówi Arshad Bhunnoo.

To jest fragment książki „101 niezwykłych pomysłów na biznes”, która właśnie ukazała się na rynku. Szukasz pomysłu na własną firmę? Chcesz dowiedzieć się na czym inni zarabiają miliony? Ludzka pomysłowość nie zna granic także w biznesie o czym przekonuje lista 101 unikatowych pomysłów na działalność gospodarczą. Patronem medialnym książki jest portal Bankier.pl.

Grzegorz Marynowicz

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
tad 9 wrz 2016 (16:57)

napisane ze wyglada realistycznie, a ja widze ze nie wyglada