Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Niecodzienne pomysły na biznes

W ubiegłym tygodniu informowaliśmy o ciekawym pomyśle dwójki polskich studentów, którzy oferują bezpłatne usługi ksero. Młodzi przedsiębiorcy zarabiają dzięki reklamie drukowanej na kserowanych stronach. Inny nośnik reklamowy wykorzystują założyciele firmy BBI Display. Ich biznes to wielkopowierzchniowa reklama na wodzie.

Przedsiębiorstwo udostępnia reklamodawcom billboardy umieszczone na specjalnych łodziach. Wielkopowierzchniowa reklama pływa na wodach wokół znanych kurortów, kąpielisk i innych akwenów. Ogromne billboardy widoczne są także z głównych dróg prowadzących do nadmorskichmiejscowości. Pomysł amerykańskich przedsiębiorców przypadł do gustu wielu klientom. Wśród nich znaleźli się m.in.: Red Bull, McDonalds, Toyota, Nike.

foto: bbidisplays.com

Na nietypowy pomysł reklamowy wpadli założyciele jednej z agencji w Wielkiej Brytanii. Młodzi przedsiębiorcy wyszli z założenia, że dotychczasowe formaty reklamowe są mało efektywne i coraz trudniej zainteresować nimi klienta. Tak powstała idea reklamy na śniegu. Jednym z pierwszych podmiotów zainteresowanych nowatorskim pomysłem byli właściciele kanału telewizyjnego Extreme.

 
foto: mindthecurb.com

Na reklamie zarabiają także twórcy firmy AdHitch, którzy jako nośnika reklamowego używają powierzchni samochodów. Billboard z plakatem reklamodawcy montowany jest z tyłu pojazdu nad rejestracją w specjalnej tablicy. Może ona jednocześnie wyświetlać rotacyjnie do 3 różnych kreacji reklamowych.

foto: Adhitch.com

Reklama jest branżą, w której nowa idea ma szansę na sukces. Firmy i agencje szukają ciekawych nośników reklamowych, dzięki którym uda się dotrzeć do klienta. W dobie tysięcy komunikatów marketingowych jest to coraz trudniejsze. Dlatego wypaliły pomysły na darmowe ksero, reklamę na śniegu, billboardy na wodzie oraz tablice na samochodzie. Przeczytaj o innych pomysłach:

– 10 studenckich pomysłów na biznes

– Ziemniaki na patyku pomysłem na biznes

– Jak założyć sklep internetowy

Grzegorz Marynowicz
Bankier.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
yoo 2 cze 2011 (10:54)

Ale to już wisi na podobnym,konkurencyjnym, portalu, już 2lata :)