Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Wino premium z woreczka pomysłem na biznes

Wszyscy znamy soczki i musy owocowe dla dzieci pakowane w wygodnych zakręcanych woreczkach. Twórcy marki Nuvino postanowili wykorzystać to samo rozwiązanie w produktach dla dorosłych. W bezpiecznych torebkach pomysłodawcy zapakowali wina kategorii premium.


Lekka, nietłukące torebka nie wymaga korkociąg do otwierania i jest idealna do wykorzystania w dowolnym miejscu. Do zakupu oprócz przyjaznej formy opakowania zachęcić ma także przejrzysty i lekki design. – Nuvino można spożywać dowolnym miejscu i czasie. Jeden kieliszek na raz – od kameralnych spotkań jak pikniki czy wyjazdy golfowe do większych zgromadzeń, takich jak koncerty na świeżym powietrzu czy imprezy sportowe – mówi Jason Carignan, Prezes Miravante Brands LLC, firmy, która opracowała nową markę.

Termin przydatności do spożycia trunku wynosi 12 miesięcy. Pod marką Nuvino dostępne są obecnie 4 smaki z Włoch, RPA, Argentyny i Australii. Za pojedyncze opakowanie trzeba zapłacić 3,99 dol.

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
he? 1 maj 2016 (18:24)

a wino "Dzban"? leśny czy owocowy to polski produkt