Wpadli na pomysł, jak ogolić klientów

Zawód golibrody praktycznie wymarł, ale to nie oznacza, że na tym rynku nie ma biznesowej przestrzeni do zagospodarowania. W Stanach Zjednoczonych zrodził się pomysł, który swoją ofertę kieruje wyłącznie do brodaczy. 


foto: thebeardbro.com

Znajdź potrzebę lub problem a następnie zaproponuj jego rozwiązanie. To najbardziej klasyczna definicja biznesu, która bardzo dobrze pasuje do firmy Beard Bro LLC. Jej założyciele swoją niszę znaleźli na rynku produktów dla osób noszących brody. Stworzony przez nich gadżet to grzebień, który pozwala na precyzyjne golenie. Wszystko za sprawą kształtu grzebienia umożliwiającego nadawanie zarostowi najróżniejszych wzorów. 

Produkt dostępny jest w kolorze niebieskim i szarym. Cena gadżetu Beard Bro to 14,99 dolarów. Pomysłodawcy przyrządu zarabiają także na olejkach i innych produktach do pielęgnacji brody. 

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

Komentarze

Lopez

29 września 2016 Odpowiedz

Wszyscy moi znajomi, którzy zapuścili brody zrobili to po to, żeby się nie golić.

hipster

29 września 2016 Odpowiedz

patrzę na tytuł, myślę: to o Inventum TFI! a tu jakiż zawód po kliknięciu…

Gość

3 października 2016 Odpowiedz

Ja jestem zadowolony z usług PEWNEGO KANTORU. Wszystko przebiega szybko i sprawnie, obsługa jest na bardzo dobrym poziomie, no i najważniejsze, że nie muszę wychodzić z domu, żeby dokonać transakcji.

olek

3 października 2016 Odpowiedz

też zapuściłem brodę żeby rzadziej się golić 🙂 a kobiety myślą że dlatego żeby ładnie wyglądać

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*