Wpadli na pomysł, jak ogolić klientów
Zawód golibrody praktycznie wymarł, ale to nie oznacza, że na tym rynku nie ma biznesowej przestrzeni do zagospodarowania. W Stanach Zjednoczonych zrodził się pomysł, który swoją ofertę kieruje wyłącznie do brodaczy.
foto: thebeardbro.com
Znajdź potrzebę lub problem a następnie zaproponuj jego rozwiązanie. To najbardziej klasyczna definicja biznesu, która bardzo dobrze pasuje do firmy Beard Bro LLC. Jej założyciele swoją niszę znaleźli na rynku produktów dla osób noszących brody. Stworzony przez nich gadżet to grzebień, który pozwala na precyzyjne golenie. Wszystko za sprawą kształtu grzebienia umożliwiającego nadawanie zarostowi najróżniejszych wzorów.
Produkt dostępny jest w kolorze niebieskim i szarym. Cena gadżetu Beard Bro to 14,99 dolarów. Pomysłodawcy przyrządu zarabiają także na olejkach i innych produktach do pielęgnacji brody.
Grzegorz Marynowicz
Bankier.pl
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Dofinansowanie na rozwój firmy – gdzie go szukać? Sprawdzamy jakie są możliwości
-
Zwolnienia grupowe wśród największych firm. Na czym polega masowa redukcja etatów i co mogą otrzymać pracownicy?
-
Dotacje z UP 2024. Na co można przeznaczyć dofinansowanie z Urzędu Pracy?
-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
też zapuściłem brodę żeby rzadziej się golić :) a kobiety myślą że dlatego żeby ładnie wyglądać