Wpadli na pomysł, jak ogolić klientów
Zawód golibrody praktycznie wymarł, ale to nie oznacza, że na tym rynku nie ma biznesowej przestrzeni do zagospodarowania. W Stanach Zjednoczonych zrodził się pomysł, który swoją ofertę kieruje wyłącznie do brodaczy.
foto: thebeardbro.com
Znajdź potrzebę lub problem a następnie zaproponuj jego rozwiązanie. To najbardziej klasyczna definicja biznesu, która bardzo dobrze pasuje do firmy Beard Bro LLC. Jej założyciele swoją niszę znaleźli na rynku produktów dla osób noszących brody. Stworzony przez nich gadżet to grzebień, który pozwala na precyzyjne golenie. Wszystko za sprawą kształtu grzebienia umożliwiającego nadawanie zarostowi najróżniejszych wzorów.
Produkt dostępny jest w kolorze niebieskim i szarym. Cena gadżetu Beard Bro to 14,99 dolarów. Pomysłodawcy przyrządu zarabiają także na olejkach i innych produktach do pielęgnacji brody.
Grzegorz Marynowicz
Bankier.pl
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet
też zapuściłem brodę żeby rzadziej się golić :) a kobiety myślą że dlatego żeby ładnie wyglądać