Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Znana firma wprowadza przycisk „lubię to” w drukowanej gazecie

Przycisk „lubię to” to symbol Facebooka. Sieć sklepów C&A w Brazylii postanowiła przenieść „like-i” z internetu do realu. Popularna marka stworzyła drukowany magazyn reklamowy, którego  czytelnicy mogą polubić dany produkt za pomocą przycisków wbudowanych na wydrukowanych stronach.


Publikacja „Like AD”  wysyłana jest osobom, które zapisały się na Facebooku. Strona magazynu zawiera dwie propozycje modowe, przy których umieszczone są przyciski do głosowania. Każdy egzemplarz ma wbudowany chip, który połączony jest z kontem danego czytelnika na serwisie społecznościowym. Gdy czytelnik „Like AD” uzna, że jakąś propozycję odzieży warto polubić naciska palcem charakterystyczną grafikę z kciukiem. Zaświecona dioda LED jest sygnałem, że głos został oddany prawidłowo. W ten sposób automatycznie informacja o „like-u” przekazywana jest z realu na Facebooka oraz do sklepu C&A. Polubiony strój widzą także znajomi użytkownika 

Gazeta reklamowa „Like AD” jest dziełem agencji marketingowej DM9DDB i powstała we współpracy z Microsoft oraz Tim Brasil. 

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Lutek 13 lis 2014 (00:50)

Ten przycisk "lubie to" na Facebook to jeden wielki kant. Gdybym mial mozliwosc to zmusil bym ich zeby obok pojawil sie tez przycisk "nie lubie tego" czyli kciuk w dol