Robert Lewandowski rusza z nowym biznesem. Sprzedaje produkty dla sportowców

Robert Lewandowski nie zwalnia tempa nie tylko na boisku. Tak szybko, jak goli na koncie gwiazdy reprezentacji Polski przybywa przedsięwzięć biznesowych. Tym razem piłkarz wystartował z projektem o nazwie RL9pro. Pierwszy produkt dostępny jest od wczoraj w sprzedaży.

Fot. FORUM/ Aleksander Keplicz

Nowy biznes Roberta Lewandowskiego to przede wszystkim produkty dla sportowców. Pierwszym z nich jest seria napojów izotonicznych dla osób aktywnych. Napoje sygnowane przez reprezentanta Polski nie zawierają sztucznych barwników, ulepszaczy, czy konserwantów. Ich sprzedaż ruszyła wczoraj, ale to tylko początek nowego biznesu Roberta. W planach gwiazdora są kolejne produkty wspomagające trening i regenerację.

To nie pierwszy pomysł na biznes Roberta Lewandowskiego. Piłkarz ma nosa nie tylko do strzelania bramek, ale także do inwestycji zarobionych na boisku pieniędzy. Pod koniec grudnia ubiegłego roku poinformował o starcie akademii piłkarskiej dla najmłodszych adeptów tego sportu. – Chciałbym w ten sposób umożliwić młodym piłkarzom lepszy start i przekazać im swoją wiedzę – mówił wówczas właściciel szkoły. Innym biznesem Roberta jest też spółka RL Media realizująca kampanie wizerunkowe dla sportowców. Wspólnie z żoną Anna Lewandowską są właścicielami firmy Store9 prowadzącej działalność w sektorze komunikacji i PR.


Król strzelców Bundesligi posiada także udziały w firmie deweloperskiej LS Investments. Firma ma swoim portfelu apartamenty na Mazurach i w stolicy. Mniej powszechna jest wiedza o tym, że piłkarz inwestuje także w start-upy. Wszystko za pośrednictwem funduszu, w którym ma udziały wspólnie m.in. z Cezarym Kucharskim. Fundusz zainwestował w takie start-upy jak:Shoplo.com, Twojasuknia.pl, Kekemeke.pl, LokalnyRolnik.pl, Dogry.pl, Scondoo.de, Gimmy.pl, Positionly.com.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*