Rusza konkurs dla start-upów i innowatorów

Firma DPD Polska, lider krajowego rynku kurierskiego (KEP), organizuje konkurs dla startupów i innowatorów. Uczestnicy mogą zgłosić innowacyjny pomysł, produkt lub rozwiązanie dla branży kurierskiej. Nagrodą główną jest kwota 10 000 zł i wyjazd na targi Vivatech do Paryża. Zgłoszenia są przyjmowane do 22 marca na specjalnej stronie internetowej www.dpdsc.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi 9 kwietnia 2019 r. – wtedy też odbędzie się finał konkursu w inspirującej przestrzeni coworkingowej Mindspace Koszyki.

Fot. materiały prasowe

Do finału konkursu zostanie zakwalifikowanych pięć koncepcji, które następnie zostaną zaprezentowane przed kapitułą konkursu w dziesięciominutowych wystąpieniach. W konkursie mogą uczestniczyć osoby fizyczne indywidualnie lub zespoły składające się maksymalnie z trzech osób. Finał konkursu odbędzie się 9 kwietnia 2019 r. w przestrzeni coworkingowej Mindspace Koszyki w Warszawie. Globalna społeczność Mindspace skupia już ponad 14 tys. specjalistów z różnych branż i sektorów – pracowników korporacji, MŚP, start-upów, jak również przedsiębiorców i freelancerów.

– Chcemy zmieniać branżę kurierską i stać się dla laureatów promotorem ich biznesu. Czekamy nie tylko na kompletne projekty – interesują nas także dobrze opisane pomysły i koncepcje. Zapraszamy startupy, studentów i wszystkich kreatorów, którzy wiedzą, jak zmieniać naszą rzeczywistość biznesową w duchu innowacyjności – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

– Cieszymy się, że finał konkursu DPD Startup Contest odbędzie się w przestrzeni Mindspace Koszyki. To doskonałe miejsce do przeprowadzania tego typu inicjatyw. Swoisty tygiel kulturowy i biznesowy, jaki jest obecny w naszych biurach, to dla wielu firm i ich pracowników okazja do wymiany doświadczeń, rozmów o nowych możliwościach, ale także do robienia biznesu. Rynkowi liderzy pracują pod jednym dachem z innymi szybko rozwijającymi się firmami, wspólnie wprowadzając innowacje i znaczące zmiany, a startupy na wczesnym etapie rozwoju mogą korzystać z wiedzy i doświadczenia korporacyjnych gigantów, takich jak: Microsoft, Siemens, Samsung, Booking.com, Barclays Bank, Lufthansa, Euronews, Frank Recruitment Group – dodaje Michał Kwinta, Senior Community Manager, Mindspace Koszyki.

Ze względu na międzynarodowe jury zgłoszenia do konkursu przyjmowane są wyłącznie w języku angielskim.

Więcej informacji oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie dpdsc.pl oraz na facebooku #dpdsc.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl