Tak się robi biznes na śniegu

Jak to się stało, że najlepsze narty na świecie są produkowane w Gdyni? Czy prowadzenie ośrodka narciarskiego w polskich górach to łatwy biznes? Ilu Polaków wyjeżdża co roku w Alpy i dlaczego wielu woli na wyjazdy zorganizowane? Jak się zbiera 1 mln zł na wyprawę narciarską? No i dlaczego góry są cudowne, a śnieżny biznes trudny?

O tym w kolejnym odcinku Pulsu Biznesu do słuchania opowiadają: Janusz Borowiec, prezes Majesty, Gaweł Brzeski, szef ośrodka Wierchomla Dwie Doliny, Michał Rembiewski, założyciel Zero Gravity i Andrzej Bargiel, narciarz ekstremalny. Do słuchania w Twojej aplikacji podcastowej (np. Lecton) i na pb.pl/dosluchania

Zobacz także na MamBiznes.pl

Grzegorz Nawacki

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*