Spółka Reality Games zainwestowała w Royals App
Do grona inwestorów Royals App, mobilnej aplikacji społecznościowej tworzonej przez start-up z Poznania, dołączyła Reality Games, jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm w branży gier mobilnych. Prezes spółki, Zbigniew Woźnowski to kolejny po Bartoszu Bereszyńskim inwestor, który dostrzegł potencjał pierwszej tego typu gry na świecie.

Fot. materiały prasowe
Reality Games jest angielską firmą technologiczną działającą z sukcesami międzynarodowymi w branży gier mobilnych. Spółka, której prezesem jest Zbigniew Woźnowski tworzy gry geolokalizacyjne, w których treść, mechanika i ekonomia są zasilane wydarzeniami w świecie realnym. Pierwsza gra stworzona przez Reality Games – Landlord – ma 10 mln użytkowników na całym świecie. Od przeszło 2 lat firma notuje w każdym tygodniu średnio 10 proc. wzrost przychodów, jednocześnie dywersyfikując biznes i inwestując w rokujące projekty z branży gamingowej.
– Każda inwestycja naszej firmy poprzedzona jest wnikliwą analizą potencjału projektu. Royals App wykorzystuje unikalne mechanizmy i odpowiada na potrzeby swojej grupy docelowej. Potwierdzają to stałe wzrosty kluczowych wskaźników, m.in. Daily Active Revenue Per User (DARPU) oraz bardzo wysoka retencja – komentuje Zbigniew Woźnowski. Widzę w tym projekcie międzynarodowy potencjał i chcemy być częścią jego sukcesu – dodaje.
Inwestycja Reality Games zamknęła pierwszą rundę inwestycyjną poznańskiego start-upu. Po nieco ponad półrocznej działalności Royals App, aplikacja łącząca funkcje znane z Tindera i Instagrama przyciąga coraz więcej użytkowników. Oprócz wirtualnych doświadczeń i grywalizacji, zapewnia najlepszym graczom nagrody w comiesięcznych rankingach oraz możliwość spotkania na elitarnych wydarzeniach.
Oprócz inwestycji finansowej, zespół Reality Games zdecydował się na wsparcie merytoryczne poznańskiej spółki. Eksperci z Krakowa świadczą usługi konsultingowe i uczestniczą w spotkaniach projektowych.
– Landlord, którego twórcą jest Reality Games to gigantyczny, międzynarodowy sukces. Zainteresowanie naszą aplikacją to dowód na to, że projekt nad którym pracujemy może powtórzyć ten wynik – komentuje inwestycję Tomasz Henel, CEO Royals App. Nasza współpraca rozwija się dynamicznie i wierzę, że dzięki niej jeszcze szybciej osiągniemy zamierzone przez nas cele – dodaje.
W najbliższych miesiącach planowany jest dalszy, dynamiczny rozwój aplikacji i jej ekspansja na zagraniczne rynki.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- CallPage zgarnął 17 mln zł na rozwój
- Janusz Palikot przejmuje browar od Marka Jakubiaka
- 1 mln zł dla MoonyLab. Start-up umożliwia wywoływanie zdjęć z Facebooka czy Instagrama
materiały prasowe
Komentarze
Fundusze VC mimo pandemii dobrze oceniają swoją kondycję
90 proc. funduszy aktywnych w Polsce, pomimo pandemii i kryzysu, dobrze ocenia swoją obecną sytuację.…
Blisko 25 tys. firm otrzymało do tej pory 5 tys. zł dotacji. Większość wciąż czeka na przelew
Do połowy stycznia urzędy pracy przyznały blisko 25 tys. dotacji w kwocie 5…
Agent ubezpieczeniowy - praca z przyszłością (materiał partnera)
Agent ubezpieczeniowy kojarzy się przede wszystkim ze sprzedażą polis. Jednak to tylko jedna…
Ponad 5 tys. wniosków o dotacje w programie Bony na innowacje
Aż 565 wniosków na kwotę prawie 162,3 mln zł złożyli przedsiębiorcy w zakończonym…
Przedsiębiorcy z Podhala zapowiadają start działalności mimo obostrzeń
2020 rok był bardzo trudny dla przedsiębiorców turystycznych na Podhalu. Tatry mogło odwiedzić o 40…
Blisko 16 tys. zł dotacji na kształcenie pracownika. Firmy mogą wnioskować w urzędach pracy
W styczniu ruszają pierwsze nabory wniosków w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Przyjmowaniem i…