Start-up Droplabs z 3 mln zł finansowania. Firma z Krakowa wsparta przez znane fundusze

Twórcy Droplabs – narzędzia do uruchamianie sprzedaży biletów pozyskali 3 mln zł na dalszy rozwój projektu. Start-up z Krakowa środki na dalszy rozwój projektu pozyskał od od funduszy Xevin Investments, Protos Next oraz od firmy Blue Media S.A.

Młoda firma z Krakowa, której system sprzedaży i dystrybucji usług online pozwala na błyskawiczne uruchomienie sprzedaży i dystrybucji biletów, voucherów czy wycieczek wśród klientów ma takie podmioty jak: Tatrzański Park Narodowy, Aquapark Reda czy Muzeum Gdańska. Kapitał od inwestorów ma przyspieszyć rozwój start-upu.

Droplabs to startup oferujący swój produkt w modelu SaaS. Umożliwia firmom, głównie z branży atrakcji turystycznych, sprzedaż usług online za pośrednictwem własnych kanałów oraz przez partnerów biznesowych – współpracujących hoteli lub zewnętrznych portali. Wartość rynku atrakcji turystycznych tylko w Polsce to ponad 8,5 miliarda złotych. Z szacunków Droplabs wynika, że podmioty odpowiedzialne za wygenerowanie około 2⁄3 tej kwoty nie mają jeszcze systemów umożliwiających sprzedaż wejściówek online. Dla tych, które mają taką możliwość, kanał online wciąż stanowi tylko niewielki procent całościowego wolumenu sprzedaży.

Pierwsze kroki start-up postawił w 2017 roku za sprawą założycieli: Marty Pyznarskiej, Piotra Pyznarskiego oraz Kamila Rotnickiego. Twórcy projektu wcześniej zajmowali stanowiska w firmach takich jak Brainly, Polskie ePłatności czy azjatycki Easyship. Wsparcie kapitałowe umożliwi dalsze rozszerzenie zespołu Droplabs o doświadczonych specjalistów i managerów. Założyciele już teraz szukają CMO, specjalistów do zespołu produktowego, a także na stanowiska związane ze sprzedażą i obsługą klienta. Pozycje, na które aktualnie prowadzona jest rekrutacja, można znaleźć tutaj. Wzmocniony zespół umożliwi ugruntowanie pozycji w Polsce oraz wyjście na rynki zagraniczne.

Produktu używają zarówno mali przedsiębiorcy prowadzący taki biznes jak grota solna, wypożyczalnia rowerów czy tor gokartowy, jak i największe parki rozrywki, aquaparki czy muzea. Sklepy oparte na systemie Droplabs odwiedza miesięcznie prawie 2 miliona kupujących.

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*