Start-up insuretech pozyskał 100 tys. klientów
Innowacje i start-upowe podejście sprawdzają się także w branży ubezpieczeniowej. Udowadnia to polski insurtech Beesafe, spółka-córka grupy ubezpieczeniowej VIG, która w zaledwie rok od pojawienia się na rynku zdobyła 100 tys. klientów.
Start-up ubezpieczeniowy Beesafe postawił na pełną digitalizację i maksymalne uproszczenie procesów związanych z wyceną i zakupem. Opracowany przez firmę internetowy kalkulator OC/AC pozwala na błyskawiczne wyliczenie wysokości polisy, po podaniu zaledwie dwóch danych: numeru rejestracyjnego pojazdu i daty urodzenia jego właściciela.
Rok temu Polska została wybrana jako kraj pilotażowy dla wdrożenia tego innowacyjnego na naszym rynku rozwiązania. – Cieszy nas, że Polacy, którzy charakteryzują się wysokim (i wciąż rosnącym) poziomem cyfryzacji, docenili szybkość i łatwość zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego, którą im zapewniliśmy. W pełni zdalny dostęp do usług w połączeniu z najwyższymi standardami bezpieczeństwa, stojącymi za Vienna Insurance Group i Compensa, sprawiły, że w zaledwie rok od uruchomienia naszych działań komunikacyjnych zaufało nam aż 100 tys. Polaków – mówi Rafał Mosionek, prezes zarządu Beesafe.
Start-up analizuje branżę, dostrzega potrzeby cyfrowych konsumentów i szybko reaguje. Podstawę funkcjonowania organizacji stanowi metodologia Scrum, zgodnie z którą Beesafe od początku buduje swoją zwinność. Z takim też podejściem patrzy w przyszłość.
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?
-
Hejt w biznesie. Ekspertka radzi jak dbać o reputację w sieci oraz jak walczyć z fałszywymi treściami
-
Odstąpienie od umowy – jak to zrobić skutecznie? Sprawdzamy jakie są prawa konsumenta