Stava testuje skuter elektryczny od JedenŚlad
Stava i JedenŚlad rozpoczęły wspólne testy, których celem jest nawiązanie stałej współpracy oraz udoskonalenie usług świadczonych przez obie firmy.
W miejskim ruchu skutery radzą sobie znacznie lepiej od samochodów. Stosujemy je w Stavie od samego początku – mówi Paweł Aksamit, prezes Stava. Elektryczny skuter ma nad spalinowym potencjalnie wiele przewag, takich jak mniejsza awaryjność, brak konieczności regularnego serwisowania oraz niższe koszty w przeliczeniu na kilometr – dodaje Maciej Nowak, franczyzobiorca Stava z Opola.
Firma JedenŚlad zaoferowała przygotowanie skutera uwzględniającego nasze potrzeby, takie jak większy zasięg baterii czy podgrzewane kufry, które są w Stavie bezwzględnie stosowanym standardem. Jesteśmy bardzo ciekawi wyników testów w terenie i poważnie rozważamy zastosowanie elektrycznych skuterów – równolegle z tradycyjnymi samochodami – w całej sieci oddziałów kurierskich Stava – dodaje Paweł Aksamit.
Współpraca z tak doświadczonym partnerem, jakim jest Stava, to dla nas szansa na przetestowanie naszych skuterów w środowisku dynamicznie rozwijającej się oraz wymagającej jeśli chodzi o obsługę klienta, firmy. Co za tym idzie, to także okazja do pokazania zalet oferowanego przez nas pojazdu, a jednocześnie zebrania cennych informacji dotyczących usług w ważnym segmencie naszej oferty biznesowej – zauważa Łukasz Banach, współzałożyciel firmy JedenŚlad.
JedenŚlad to operator skuterów elektrycznych – oferujący rozwiązania w dwóch głównych obszarach: sieć skuterów elektrycznych dla użytkowników indywidualnych oraz dedykowane skutery elektryczne dla dostawców i kurierów. Na terenie Warszawy firma dysponuje flotą 100 jednośladów dla użytkowników indywidualnych, rozszerzając ją w najbliższym czasie o kolejne setki skuterów. Jednocześnie flota biznesowa to dynamicznie rosnąca liczba dziesiątek pojazdów. W planach na najbliższe miesiące jest zarówno rozwój projektu na kolejne miasta, wprowadzanie nowych rodzajów pojazdów, jak i innowacyjnych usług, które dostarczą rozwiązania na miarę nowej, elektrycznej ery mobilności.
Stava to pierwsza w Europie franczyza gastro-kurierska. Usługi kurierskie Stavy są dla restauratorów atrakcyjną alternatywą do zatrudniania własnych kierowców. Stava realizuje dla restauracji dowozy zamówień, które spływają z portali, stron internetowych restauracji czy przez telefon. Oddziały Stava działają w czterech miastach, a kolejne są w organizacji. Harmonogram otwarć na 2018 r. zakłada 10 nowych oddziałów w Polsce. Franczyzobiorcy Stava dostają wyłączność na całe miasto, w którym działają. Stava jest również członkiem Związku Pracodawców HoReCa wraz z takimi firmami jak TelePizza, AmRest czy Sfinks.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Polska na 15. miejscu na świecie pod względem liczby przyznanych patentów
- Kwieciński: Priorytetem jest dokończenie zmian w otoczeniu biznesu
- Fiskus apeluje o przesyłanie JPK
Źródło: materiały prasowe
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet