Stworzyli niebrudzące się koszulki. Zapowiada się kolejny sukces na Kickstarter?
Stworzyli koszulki, które nigdy się nie brudzą, stając się niezwykle popularne. Świadczyć może o tym, że w ciągu zaledwie 4 godzin od startu zbiórki na Kickstarterze udało im się zebrać 18 tys. USD. Zresztą to nie ich pierwszy sukces.

Fot. labfresh.eu
Dokładnie rok temu duński start-up LABFRESH wprowadził na rynek zapachową i odporną na plamy białą koszulę, która okazała się hitem. Udało im się pozyskać z crowdfundingu, aż 1000 % więcej niż zakładali. Po ponad roku prowadzonych badań stworzyli kolejny innowacyjny produkt – T-shirt zapewniający ochronę przed każdym możliwym zabrudzeniem.
Koszulki wykonane z 3 rodzajów materiału. Podstawę stanowi bawełna, natomiast zewnętrzna warstwa jest pokryta hydrofibią. Pozwala ona na spokojny przepływ powietrza, jednak nie przepuszcza cieczy, ani półcieczy. Ostatni składnik to cząsteczki srebra , które zabijają bakterie powodujące nieprzyjemny zapach.

Źródło: Kickstarter
Produkt szyty jest w Portugalii, używając wyłącznie w 100% miękkiej bawełny o długich zszywkach o gramaturze 180 g / m2 i wysokiej odporności na rozdarcie. Według twórców jest to idealne połączenie pomiędzy stylem, a praktycznością w modzie męskiej.
Koszulki obecnie są dostępne w trzech kolorach: szarym, białym i czarnym w rozmiarach od XS do XXXL. Aktualna minimalna cena koszulki na platformie Kickstarter wynosi 10 Euro.
Przeczytaj także na MamBiznes.pl
- Czyżby to był hit tego lata? Na Kickstarterze już odniósł sukces
- Stworzyli urządzenie, które czyta w myślach
- Błyskawiczny namiot, który zebrał blisko pół miliona dolarów
Bartłomiej Godziszewski
MamBiznes.pl
Komentarze
Blisko 16 tys. dotacji na szkolenie pracownika. Urzędy pracy mają jeszcze środki do wydania
Powiatowe Urzędy Pracy wciąż dysponują środkami na dofinansowanie w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego.…
Czy polski rynek inwestycji Venture Capital czekają kłopoty?
Po kilku rekordowych latach, gdzie rodzimy rynek VC osiągał historyczne wyniki na właściwie…
Ścieżka rozwoju dla start-upów medycznych. Ruszył nowy konkurs
Kilka dni temu podczas konferencji ImpactCEE, dr Tomasz Maciejewski – Dyrektor Instytutu Matki…
Państwowy PFR Ventures zasilił fundusz, który zainwestuje w start-upy nad Wisłą
PFR Ventures zainwestowało 28 mln PLN w fundusz Accelero Ventures. Dodatkowych 7 mln…
Takie pomysły realizują polskie firmy za unijne dotacje. Od cukiernictwa po przekąski dla dzieci
Za unijne środki firmy zlokalizowane na ternie województwa podlaskiego realizują innowacyjne przedsięwzięcia. W…
Globalny gracz ecommerce planuje ekspansję w Polsce
Frisbo, największa w Europie platforma e-fullfilmentowa, planuje zebrać kolejne 10 mln EUR na…
Komentarze
heh
„Podstawę stanowi bawełna, natomiast zewnętrzna warstwa jest pokryta hydrofibią.”
– nie, jest dzianina jest wykańczana, lub chałupniczo spryskiwana powłoką hydrofobową… albo raczej amfifobową, bo na pewno nie omnifobową
„Produkt szyty jest w Portugalii, używając wyłącznie w 100% miękkiej bawełny o długich zszywkach o gramaturze 180 g / m2 i wysokiej odporności na rozdarcie.”
– staple, to nie zszywka! tylko długość włókien bawełny… ja pie..dole