Tworzą koszulki, które mówią w każdym języku

Podróżując do wielu zakątków świata, wielu turystów boryka się z tym samym problemem – brak znajomości języka. Na pomysł rozwiązania tego problemu wpadła trójka Szwajcarów Florian Nast, George Horn i Stefan Streit. Opracowali oni koszulkę, dzięki której można porozumieć się w każdym miejscu na świecie.

Fot. Iconspaek

Cała historia z innowacyjnym pomysłem na biznes zaczęła się po podróży do Wietnamu. Dość szybko przekonali się, że nie wiele osób zna tam język angielski, czy też tym bardziej język niemiecki. – – Próbowaliśmy różnych metod. Jedynym sposobem na porozumienie się było rysowanie na skrawkach papieru, czasem na mapie – opowiadają pomysłodawcy.

Skłoniło ich to do stworzenia własnego zestawu symboli, które mogą być pomocne w trakcie zagranicznej podróży. Tym bardziej że to właśnie znaki są często uniwersalnymi sposobem na komunikowanie się. Jednak jak sam twórcy zauważyli, kartka nie jest trwałym materiałem. Dlatego zaczęli poszukiwać nowego rozwiązania i tak padło na koszulkę. Okazała się ona nie tylko trwała, ale i wygodna w użyciu. Tak zrodził się pomysł na biznes

Koszulka, która mówi w każdym języku

Trójka mężczyzn, w 2016 roku założyli sklep internetowy ICONSPEAK, w którym początkowo oferowali koszulki z nadrukiem 39 symboli, które mogą być przydatne w trakcie podróży. Wśród nich można znaleźć takie jak: samochód, rower, hotel czy restauracja. Jednak z czasem ich oferta uległa rozszerzeniu, bowiem zaczęły się pojawiać także m.in. torby czy też czapki z symbolami przydatnymi turystom.

Przeczytaj także na MamBiznes.pl