Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Biznes na patriotycznej odzieży kwitnie

Kiedy zaczynali, 11 listopada 2011 roku, byli grupą młodych ludzi po studiach, których łączyło zainteresowanie historią. Teraz Surge Polonia to pierwsza w Polsce marka odzieży patriotycznej, która otworzyła salon sprzedaży w centrum handlowym. Wrocławski butik to dopiero początek ekspansji firmy – Surge Polonia zapowiada w tym roku łącznie otwarcie 10 sklepów w największych miastach w Polsce – pod uwagę brane są lokalizacje w galeriach  handlowych i przy głównych ulicach w centrach miast.


Surge Polonia otworzyła swój salon w galerii handlowej jako pierwsza marka odzieży patriotycznej w Polsce. – To kamień milowy w rozwoju naszej firmy. Konsekwentnie poszerzamy grono odbiorców, a powodzenie naszej oferty pokazuje, że wyprowadziliśmy odzież patriotyczną z niszy rynkowej. W najbliższym czasie skoncentrujemy się na dalszej rozbudowie sieci dystrybucji – mówi Wojciech Setny, prezes Surge Polonia. Odzież od początku produkujemy w Polsce, by wspierać naszą gospodarkę i miejsca pracy w kraju. Nowoczesny patriotyzm polega na pielęgnowaniu tradycji i tożsamości oraz na budowaniu przyszłości – dodaje Wojciech Setny.   

Jeszcze w tym roku marka planuje otwarcie 10 salonów w największych miastach Polski. Sklepy powstaną zarówno w centrach i galeriach handlowych, jak i w najlepszych lokalizacjach przy prestiżowych ulicach.  Salony mają mieć powierzchnię od 50 do 70 m2. Kolejny zostanie otwarty już w kwietniu w Warszawie.   

Surge Polonia to polska marka, pionier w segmencie wysokiej jakości odzieży patriotycznej. W ofercie ma przede wszystkim koszulki z wzorami inspirowanymi historią Polski. Oprócz jakości materiałów markę wyróżnia design, nawiązujący do graffiti, pop artu, komiksu czy sztuki tatuażu.  

W asortymencie Surge Polonia jest również funkcjonalna odzież sportowa, w tym koszulki termoaktywne, biegowe i kolarskie. Ostatnimi nowościami są także klasyczne spodnie Chino i kurtki przejściowe. Marka oferuje też dodatki oraz akcesoria.

Anita Nowak

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
Protagonista74 19 lut 2016 (20:39)

Co to jest spodnie chino? Czym to się różni od zwykłych?