Biznes na patriotycznej odzieży kwitnie
Kiedy zaczynali, 11 listopada 2011 roku, byli grupą młodych ludzi po studiach, których łączyło zainteresowanie historią. Teraz Surge Polonia to pierwsza w Polsce marka odzieży patriotycznej, która otworzyła salon sprzedaży w centrum handlowym. Wrocławski butik to dopiero początek ekspansji firmy – Surge Polonia zapowiada w tym roku łącznie otwarcie 10 sklepów w największych miastach w Polsce – pod uwagę brane są lokalizacje w galeriach handlowych i przy głównych ulicach w centrach miast.
Surge Polonia otworzyła swój salon w galerii handlowej jako pierwsza marka odzieży patriotycznej w Polsce. – To kamień milowy w rozwoju naszej firmy. Konsekwentnie poszerzamy grono odbiorców, a powodzenie naszej oferty pokazuje, że wyprowadziliśmy odzież patriotyczną z niszy rynkowej. W najbliższym czasie skoncentrujemy się na dalszej rozbudowie sieci dystrybucji – mówi Wojciech Setny, prezes Surge Polonia. Odzież od początku produkujemy w Polsce, by wspierać naszą gospodarkę i miejsca pracy w kraju. Nowoczesny patriotyzm polega na pielęgnowaniu tradycji i tożsamości oraz na budowaniu przyszłości – dodaje Wojciech Setny.
Jeszcze w tym roku marka planuje otwarcie 10 salonów w największych miastach Polski. Sklepy powstaną zarówno w centrach i galeriach handlowych, jak i w najlepszych lokalizacjach przy prestiżowych ulicach. Salony mają mieć powierzchnię od 50 do 70 m2. Kolejny zostanie otwarty już w kwietniu w Warszawie.
Surge Polonia to polska marka, pionier w segmencie wysokiej jakości odzieży patriotycznej. W ofercie ma przede wszystkim koszulki z wzorami inspirowanymi historią Polski. Oprócz jakości materiałów markę wyróżnia design, nawiązujący do graffiti, pop artu, komiksu czy sztuki tatuażu.
W asortymencie Surge Polonia jest również funkcjonalna odzież sportowa, w tym koszulki termoaktywne, biegowe i kolarskie. Ostatnimi nowościami są także klasyczne spodnie Chino i kurtki przejściowe. Marka oferuje też dodatki oraz akcesoria.
Anita Nowak
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Własny biznes na kółkach, czyli franczyza Lodolandia & Kołacz Na Okrągło
-
Bafra Kebab to najczęściej wyszukiwany biznes franczyzowy. Sprawdzamy jak otworzyć własny punkt w zaufanym modelu
-
Rzuciła pracę w korporacji i otworzyła kreatywny biznes. Historia Wine&Paint, czyli malowanie przy winie
-
Jak zacząć zarabiać jako dostawca jedzenia? Sprawdzamy oferty znanych firm: Pyszne.pl, Bolt Food oraz Wolt
Co to jest spodnie chino? Czym to się różni od zwykłych?