Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Euro podkopie handel detaliczny?

Piłkarskie mistrzostwa to mniej odwiedzających centra handlowe. „Puls Biznesu” pisze, że widoczny jest tam spadek liczby klientów.

Narzeka branża odzieżowa i obuwnicza. Ich przedstawiciele podkreślają, że w dni rozgrywek wiele osób wyjeżdża z miast, gdzie odbywają się spotkania, albo pozostaje w domach w obawie przed utrudnieniami komunikacyjnymi. Dodają, że firmy sieciowe, obecne w centrach handlowych, dużą część obrotów wypracowują popołudniami, a wtedy właśnie odbywają się mecze. Według niektórych, na nie najlepsze wyniki sprzedaży w czerwcu wpływ ma także długi weekend, gdy wiele osób wyjechało z miast. Z kolei branża odzieżowa wskazuje, ze pogoda nie zachęca do kupowania letnich ubrań.

Przedstawiciele centrów handlowych dodają jednak, że robią tam zakupy zagraniczni kibice. Więcej w „Pulsie Biznesu”.

IAR/PB/łp/Siekaj

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.