Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Jak otworzyć sklep internetowy?

Własny biznes zwany enigmatycznie działalnością gospodarczą łatwiej zacząć od sfery wirtualnej. Otwierając sklep internetowy unikamy wielu problemów związanych z wynajęciem lokalu, ubezpieczeniami, godzinami otwarcia itp. E-sklep jest faktyczną 1-osobową firmą, gdyż wszystko możemy poprowadzić osobiście.

Dla wielu pracodawców sposobem na walkę z kryzysem stało się nie tylko ograniczanie produkcji, ale również redukcja etatów. W dobie recesji znalezienie pracy, szczególnie w najbardziej zagrożonych zwolnieniami branżach, nie jest łatwym zadaniem. Tymczasem rozwiązanie jest w zasięgu ręki.

Potencjał e-handlu rośnie

Zamiast siedzieć bezczynnie i marnować cenny potencjał, można wejść na głęboką wodę i spróbować sił otwierając własny biznes. Według GUS sprzedaż on-line wzrasta średnio o 50 proc. każdego roku. Dobrym pomysłem na interes jest więc założenie dobrze prosperującego sklepu internetowego.

Przewagi e-sklepu

Zalety tego rozwiązania widać gołym okiem. Pracę wykonywać można praktycznie w każdym miejscu z dostępem do Internetu, więc nie trzeba martwić się opłatami za biuro czy powierzchnię sklepową. Pracować, przynajmniej do momentu rozkręcenia biznesu, można samodzielnie, więc nie ma także konieczności zatrudnienia pracownika. Sklepy internetowe mają też jedną, podstawową przewagę nad tradycyjnymi – są otwarte 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Klient może więc na spokojnie i bez wychodzenia z domu porównać dostępne produkty, aby szybko i bez konieczności stania w kolejce dokonać właściwego zakupu.

Poszukaj partnera technologicznego

Otwarcie wirtualnego sklepu nie należy do trudnych zadań. Jednak o miejsce na rynku, utrzymanie się wśród konkurencji i zdobycie grona zaufanych klientów, trzeba się już postarać. Dlatego też na dobry początek warto skorzystać z pomocy doświadczonego i sprawdzonego partnera, który zadba o wszystkie niezbędne szczegóły.

1 sklep, oprogramowanie, 7 porównywarek, Allegro…

Firma Ogicom, obecna na rynku od 8 lat, dała się poznać jako dostawca kompleksowych rozwiązań w zakresie tworzenia, utrzymania i prowadzenia sklepów w sieci. Autorskie oprogramowanie SOTEeSKLEPznajduje swoje zastosowanie w kilkuset polskich sklepach internetowych reprezentujących rozmaite branże i dziedziny. Program, stworzony na potrzeby handlu elektronicznego, to niezastąpiona aplikacja umożliwiająca pełną integrację z 7 porównywarkami cenowymi, serwisem aukcyjnym Allegro oraz dostępnymi systemami płatności.

– Zakładamy szkołę językową

– Jak założyć sklep internetowy?

– Automaty vendingowe to niezły biznes

– Jak założyć prywatne przedszkole?

– Otwieramy własny pub

SOTEeSKLEP, wykorzystujący nowoczesne rozwiązania techniczne, wyposażony został w wiele mechanizmów pozwalających na uatrakcyjnienie oferty i zwiększenie sprzedaży. Specjalnie zaprojektowana struktura umożliwia szybką i łatwą modyfikację elementów graficznych, aby dopasować design sklepu do indywidualnych wymagań. Natomiast otwarta architektura aplikacji pozwala na prostą rozbudowę strony w miarę rozwoju biznesu.

Wsparcie w cenie sklepu

Rola specjalistów firmy nie kończy się na uruchomieniu sklepu. Na każdym etapie współpracy klient może liczyć na profesjonalną pomoc, doradztwo i wsparcie techniczne. Gwarancją powodzenia jest również intuicyjna obsługa i zarządzenie sklepem, dzięki czemu do jego prowadzenia nie jest wymagana żadna specjalistyczna wiedza. Teraz każdy bez obaw może spróbować swoich sił we własnym internetowym interesie.

Promocja 50%

Dla rozpoczynających przygodę z prowadzeniem sklepu w sieci, poznańska firma Ogicom przygotowała promocję Kryzysołamacz. Liczne rabaty i oferowane wsparcie pozwolą nie tylko na znaczne oszczędności finansowe, ale także przyspieszą biznesowy start. W pakiecie promocyjnym klient zyskuje półroczny bezpłatny pakiet e-bezpieczeństwo, specjalne warunki hostingowe, 50 proc. rabatu na usługi związane z pozycjonowaniem oraz darmową instalację na wydajnym serwerze Ogicom. Dodatkowo klient otrzymuje 3 miesięczny bezpłatny pakiet pomocy technicznej oraz wybór atrakcyjnych szat graficznych.

Ceny, czas promocji

Standardowy, jednorazowy koszt związany z prowadzeniem e-sklepu wiąże się z wykupem bezterminowej licencji w kwocie 1990 zł netto. To wszystko wystarczy, aby stać się właścicielem sklepu internetowego i rozpocząć pracę na własny rachunek.

Należy się spieszyć – promocja Kryzysołamacz potrwa tylko do 30 czerwca 2009 roku.

– Więcej o tym jak założyć sklep internetowy

Jan Petersen

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
sf 21 cze 2009 (10:58)

Wybraliście sklep, który jest dość długo na rynku... ale niestety jego jakość zwłaszcza od strony kodu jest beznadziejna. Nie wspominając o innych firmach rzeczywiście wygląda to jak artykuł sponsorowany. No i ten bełkot... "nowoczesne rozwiązania techniczne" ta, ale sprzed kilku lat ;)