Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Kampania Solidarności przeciwko umowom śmieciowym

NSZZ „Solidarność” nabiera wiatru w żagle. Po akcji skierowanej do przyszłych emerytów, związkowcy zaczynają zabiegać o młodzież.

„Solidarność” po wakacjach zamierza ruszyć z kampanią społeczną skierowaną przeciwko tzw. umowom śmieciowym. „Myślimy o dużej kampanii skierowanej do ludzi młodych, między 25. a 35. rokiem życia, bo to oni najczęściej pracują na tego rodzaju kontraktach” – mówi Marek Lewandowski, rzecznik związku. Szczegóły kampanii nie są jeszcze znane. „Konkrety będą znane dopiero w drugiej połowie czerwca” – dodaje Lewandowski.

Będą to spoty reklamowe w telewizji i duże koncerty plenerowe, a artyści o problemach rynku pracy będą mówić ze sceny. Zrobią to tym chętniej, że sami mają z rządem na pieńku. Chodzi o wprowadzenie od stycznia zeszłego roku 23-procentowej stawki VAT na imprezy muzyczne dla firm i koncerty. Znaczne podwyższenie kosztów spowodowało wyraźny spadek liczby organizowanych eventów oraz stawek, które otrzymywali artyści.

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.