Kampania Solidarności przeciwko umowom śmieciowym
NSZZ „Solidarność” nabiera wiatru w żagle. Po akcji skierowanej do przyszłych emerytów, związkowcy zaczynają zabiegać o młodzież.
„Solidarność” po wakacjach zamierza ruszyć z kampanią społeczną skierowaną przeciwko tzw. umowom śmieciowym. „Myślimy o dużej kampanii skierowanej do ludzi młodych, między 25. a 35. rokiem życia, bo to oni najczęściej pracują na tego rodzaju kontraktach” – mówi Marek Lewandowski, rzecznik związku. Szczegóły kampanii nie są jeszcze znane. „Konkrety będą znane dopiero w drugiej połowie czerwca” – dodaje Lewandowski.
Będą to spoty reklamowe w telewizji i duże koncerty plenerowe, a artyści o problemach rynku pracy będą mówić ze sceny. Zrobią to tym chętniej, że sami mają z rządem na pieńku. Chodzi o wprowadzenie od stycznia zeszłego roku 23-procentowej stawki VAT na imprezy muzyczne dla firm i koncerty. Znaczne podwyższenie kosztów spowodowało wyraźny spadek liczby organizowanych eventów oraz stawek, które otrzymywali artyści.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Własny biznes na kółkach, czyli franczyza Lodolandia & Kołacz Na Okrągło
-
Bafra Kebab to najczęściej wyszukiwany biznes franczyzowy. Sprawdzamy jak otworzyć własny punkt w zaufanym modelu
-
Rzuciła pracę w korporacji i otworzyła kreatywny biznes. Historia Wine&Paint, czyli malowanie przy winie
-
Jak zacząć zarabiać jako dostawca jedzenia? Sprawdzamy oferty znanych firm: Pyszne.pl, Bolt Food oraz Wolt