Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Mały startup rozpoczyna współpracę z rynkowym gigantem

W pierwszych tygodniach września motoryzacyjny startup AutoMoti stanie się częścią witryny internetowej tygodnika Auto Świat, udostępniając swoje funkcjonalności czytelnikom pisma oraz wszystkim motopasjonatom odwiedzającym liczne motoryzacyjne strony wydawnictwa Axel Springer Polska.

AutoMoti jest internetowym dziennikiem pojazdu, pozwalającym w przyjazny sposób zarządzać wszelkimi zdarzeniami związanymi z użytkowaniem auta. Internauta parkuje swój pojazd w „wirtualnym garażu” i notuje wszelkie tankowania, wizyty serwisowe, przebyte trasy, otrzymane mandaty czy choćby zwykłe spostrzeżenia dotyczące codziennej eksploatacji. Wszystko zostało zaprojektowane tak, by było czytelne i oczywiste nie tylko dla motoryzacyjnych pasjonatów zrzeszonych w licznych klubach i forach motoryzacyjnych.

Prace nad startupem AutoMoti rozpoczęły się w drugiej połowie 2009 roku. Do dziś serwisowi udało się zgromadzić blisko 1000 aktywnych użytkowników i wypracować bezbłędny i maksymalnie intuicyjny interface.

Od samego początku za AutoMoti stoją dwaj poważni inwestorzy – renomowane polski firmy badawcze, które dzięki temu projektowi będą już niebawem w stanie mocniej zaistnieć na rynku motoryzacyjnym oraz oferować swoje usługi w oparciu o realne dane – użyczane na potrzeby badań (czasami odpłatnie) przez użytkowników serwisu.

– Już w pierwszym dniu projektowania AutoMoti wiedzieliśmy, że najlepszą drogą do osiągnięcia sukcesu jest rozpoczęcie współpracy z jednym z wiodących graczy na polskim rynku mediów motoryzacyjnych. Nie mieliśmy złudzeń, że samodzielny organiczny rozwój niekoniecznie będzie nam w stanie zapewnić odpowiednio liczną bazę lojalnych użytkowników i rentowność serwisu w niedalekiej przyszłości – mówi Rafał Dziedziczak, Szef Projektu AutoMoti.

– Tworząc AutoMoti koła nie wymyśliliśmy – po prostu zrealizowaliśmy swoje własne marzenia o przyjaznej i efektownej aplikacji, w której z przyjemnością zapisywalibyśmy wszelkie rzeczy związane z własnymi autami. Problemem, z którym borykaliśmy się tak, jak prawdopodobnie każdy młody startup, była zawsze niewystarczająca liczba użytkowników. Wierzę, że współpraca z wydawnictwem Axel Springer zapewni nam silny wiatr w żaglach… a raczej wypadałoby powiedzieć: potężny strzał z podtlenku azotu 😉

Umowa o współpracy zawarta pomiędzy serwisem AutoMoti a wydawnictwem Axel Springer Polska, ma charakter długofalowy i kładzie nacisk na wspólny rozwój w celu udoskonalania wszelkich funkcjonalności udostępnianych internautom.

– Jestem zdania, że na współpracy skorzystają wszystkie 3 trzy strony – AutoMoti, gdyż zyskuje dostęp do ogromnej grupy miłośników motoryzacji, Axel Springer, gdyż dla swoich Internautów udostępnia ciekawą i naprawdę dobrze zrobioną aplikację, oraz sami czytelnicy Auto Świata, którzy dostaną możliwość prowadzenia czegoś na kształt pamiętnika własnego auta – mówi Adam Plona, Szef Projektów Internetowych w Axlu. – Informacje gromadzone w dziennikach pojazdów przez naszych Internautów nie tylko dają im możliwość lepszego wglądu w sposób użytkowania swojego auta. To także świetny argument podczas sprzedaży auta – pokazując potencjalnemu nabywcy zawartość dziennika, dajemy mu możliwość dokładnego przeanalizowania wykonanych napraw, wymian części, zgromadzonych danych o spalaniu, itp. To wpisuje się w strategię internetową Auto Świata, która zakłada silniejsze ukierunkowanie na osoby zamierzające kupić auto. A dodatkowo informacje, które nasi Internauci będą gromadzić w swoich dziennikach będą również stanowić bardzo wiarygodne źródło wiedzy o polskim rynku motoryzacyjnym i panujących na nim zwyczajach oraz standardach.

– Twórca Zapiso.pl: Polecam e-dotacje

– Pomysłodawca OpisyProduktów.pl opowiada o e-dotacjach

– Czy dotacje na e-biznes znów skończą się skandalem?

– Zrób pierszy krok do biznesu w sieci

Źródło: AutoMoti.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.