Oświadczenie MasterCard dotyczące usługi chargeback
MasterCard czuje się zaniepokojony praktykami biur podróży, utrudniającymi swoim klientom dokonywanie płatności kartami płatniczymi i kredytowymi za usługi turystyczne.
Zakup kartą daje gwarancję tego, że klient nie straci pieniędzy w przypadku bankructwa biura podróży, bądź problemów z jego wypłacalnością. Jest to możliwe dzięki usłudze chargeback – obciążenia zwrotnego, w wyniku którego następuje zwrot pieniędzy z konta sprzedawcy (towaru czy usług) na konto posiadacza karty bez poniesienia przez niego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
Co najważniejsze, chargeback dotyczy wszystkich transakcji dokonanych kartą debetową oraz kredytową poprzez internet, telefon oraz terminal.
Usługa chargeback to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów i zabezpieczenie ich interesów, bowiem jedynie przy zakupie usługi turystycznej kartą płatniczą bądź kredytową, klient może otrzymać zwrot płatności.
/MasterCard
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Zwolnienia grupowe wśród największych firm. Na czym polega masowa redukcja etatów i co mogą otrzymać pracownicy?
-
Dotacje z UP 2024. Na co można przeznaczyć dofinansowanie z Urzędu Pracy?
-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?