Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Oświadczenie MasterCard dotyczące usługi chargeback

MasterCard czuje się zaniepokojony praktykami biur podróży, utrudniającymi swoim klientom dokonywanie płatności kartami płatniczymi i kredytowymi za usługi turystyczne.

Zakup kartą daje gwarancję tego, że klient nie straci pieniędzy w przypadku bankructwa biura podróży, bądź problemów z jego wypłacalnością. Jest to możliwe dzięki usłudze chargeback – obciążenia zwrotnego, w wyniku którego następuje zwrot pieniędzy z konta sprzedawcy (towaru czy usług) na konto posiadacza karty bez poniesienia przez niego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.

Co najważniejsze, chargeback dotyczy wszystkich transakcji dokonanych kartą debetową oraz kredytową poprzez internet, telefon oraz terminal.

Usługa chargeback to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów i zabezpieczenie ich interesów, bowiem jedynie przy zakupie usługi turystycznej kartą płatniczą bądź kredytową, klient może otrzymać zwrot płatności.

/MasterCard

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.