Polski start-up rzuci wyzwanie Google?
Trzech Polaków chce rzucić wyzwanie Google – największej firmie internetowej na świecie. Od jakiegoś czasu w domowym zaciszu pracują nad projektem Adtail, którego ideą będzie sprzedaż reklamy na blogach.
„Jak ustaliła Gazeta Prawna, tworzą go trzy osoby działające już w biznesie internetowym, a ich celem jest stworzenia serwisu, za pomocą którego będzie można dokładniej niż dotychczas umieszczać reklamy na blogach i w innych serwisach w sieci. Odpowiedzi na to pytanie szuka branża internetowa na całym świecie.” – pisze „Gazeta prawna”
„Projekt to pomysł Marcina Ekierta i Jakuba Krzycha. Ekiert zajmuje dziś stanowisko web development menedżera w Grupie Pracuj, działającej w branży rekrutacji internetowych. Jakub Krzych jest programistą norweskiej firmy Making Waves. Biznesowo doradza im Paweł Leks, szef Marcina Ekiera w grupie Pracuj. Projekt Adtail znalazł się właśnie w gronie 22 najciekawszych start-up’ów tego roku, czyli powstających projektów internetowych, które mają szanse zmienić się w dobrze prosperujący biznes.Konkurs rozstrzygnie się niedługo w Londynie. „ – czytamy w „Gazecie prawnej”.
„Bez wględu na jego wynik twórcy Adtail chcą ruszyć komercyjnie z projektem na początku przyszłego roku. Oferta skierowana będzie na początku głównie do małych i średnich przedsiębiorstw – koła napędowego branży e-com- merce. Adtail na początku skoncentruje się na sprzedaży reklamy w blogach, ale z czasem będzie rozwijać ofertę o inne serwisy i większe portale.” – pisze gazeta.
Przedsięwzięcie trójki naszych rodaków jest ciekawe choć na polskim rynku mamy już podobne projekty. Kilka dni temu o starcie sieci Blogvertising sprzedającej reklamy na blogach poinformował m.in. serwis Money.pl. Niewątpliwie potencjał tego rynku jest duży i dla dobrze przemyślanych projektów znajdzie się na nim miejsce.
Więcej w „Gazecie prawnej, w artykule „Reklama w internecie: Polacy rzucają rękawicę Google”, autorstwa Michała Fury
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet