Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Polski start-up rzuci wyzwanie Google?

Trzech Polaków chce rzucić wyzwanie Google – największej firmie internetowej na świecie. Od jakiegoś czasu w domowym zaciszu pracują nad projektem Adtail, którego ideą będzie sprzedaż reklamy na blogach.

„Jak ustaliła Gazeta Prawna, tworzą go trzy osoby działające już w biznesie internetowym, a ich celem jest stworzenia serwisu, za pomocą którego będzie można dokładniej niż dotychczas umieszczać reklamy na blogach i w innych serwisach w sieci. Odpowiedzi na to pytanie szuka branża internetowa na całym świecie.” – pisze „Gazeta prawna”

„Projekt to pomysł Marcina Ekierta i Jakuba Krzycha. Ekiert zajmuje dziś stanowisko web development menedżera w Grupie Pracuj, działającej w branży rekrutacji internetowych. Jakub Krzych jest programistą norweskiej firmy Making Waves. Biznesowo doradza im Paweł Leks, szef Marcina Ekiera w grupie Pracuj. Projekt Adtail znalazł się właśnie w gronie 22 najciekawszych start-up’ów tego roku, czyli powstających projektów internetowych, które mają szanse zmienić się w dobrze prosperujący biznes.Konkurs rozstrzygnie się niedługo w Londynie. „ – czytamy w „Gazecie prawnej”.

„Bez wględu na jego wynik twórcy Adtail chcą ruszyć komercyjnie z projektem na początku przyszłego roku. Oferta skierowana będzie na początku głównie do małych i średnich przedsiębiorstw – koła napędowego branży e-com- merce. Adtail na początku skoncentruje się na sprzedaży reklamy w blogach, ale z czasem będzie rozwijać ofertę o inne serwisy i większe portale.” – pisze gazeta.

Przedsięwzięcie trójki naszych rodaków jest ciekawe choć na polskim rynku mamy już podobne projekty. Kilka dni temu o starcie sieci Blogvertising sprzedającej reklamy na blogach poinformował m.in. serwis Money.pl. Niewątpliwie potencjał tego rynku jest duży i dla dobrze przemyślanych projektów znajdzie się na nim miejsce.

Więcej w „Gazecie prawnej, w artykule „Reklama w internecie: Polacy rzucają rękawicę Google”, autorstwa Michała Fury

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.