Poznaj sukces małego biznesu

Książka „To Twoja Firma. 12 kroków do sukcesu” składa się z dwunastu rozdziałów, których tematyka dotyczy wielu aspektów prowadzenia firmy – od zakładania działalności gospodarczej, poprzez pozyskiwanie kapitału, inwestowanie nadwyżek finansowych, zarządzanie ludźmi, marketing, networking i sprzedaż. Książka jest już dostępna w księgarniach w całej Polsce.  

Z danych GUS-u wynika, że pod koniec czerwca 2014 roku mieliśmy w Polsce ponad 3 mln jednoosobowych działalności gospodarczych. Coraz więcej osób ma pomysł na biznes – eksperci ostrzegają jednak, że sam pomysł to nie wszystko, a do prowadzenia biznesu trzeba się solidnie przygotować. Statystyki są nieubłagane – tylko co trzecia firma dożywa swoich piątych urodzin. Gdzie jest pułapka? Zazwyczaj w braku płynności finansowej. Z jednej strony napotykamy trudności w pozyskiwaniu kapitału, z drugiej – nie panujemy nad wydatkami. Często nie radzimy sobie również z księgowością, skomplikowanymi procedurami, a działania reklamowe kierujemy do niewłaściwej grupy odbiorców. Jak uniknąć błędów?  

Wszystko w jednym miejscu  

Mówi się, że Internet jest skarbnicą wiedzy, ale trzeba poświęcić wiele godzin na znalezienie odpowiednich informacji. Podobnie jest z poradnikami wydawanymi w formie drukowanej. Zazwyczaj dotyczą pojedynczych tematów lub obszarów, nie pokazują zagadnień w sposób całościowy. – Chcieliśmy, by nasza książka różniła się od innych publikacji. Zależało nam na tym, by był to kompleksowy przewodnik po samodzielnym prowadzeniu biznesu. Zebraliśmy wszystkie użyteczne zagadnienia w jednym miejscu, a do współpracy zaprosiliśmy ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. Zdajemy sobie sprawę, że wiedza praktyków jest niejednokrotnie cenniejsza niż jakakolwiek teoria – podkreśla Adam Głos, Prezes Tax Care.  

Tematyka książki  

Specjaliści z poszczególnych dziedzin tłumaczą na łamach jak założyć firmę, wybrać  odpowiednią księgowość, zaplanować skuteczną promocję, gdzie znaleźć potrzebne dofinansowanie oraz w jaki sposób zainwestować pieniądze, które uda nam się zarobić. W książce można znaleźć szereg porad dotyczących budowania skutecznej sieci sprzedaży, realizowania działań PR, zarządzania projektami oraz ludźmi. Osobny rozdział dotyczy networkingu – narzędzia, które jest nieocenione w każdym biznesie.

źródło: komunikat prasowy

Komentarze

Amy

10 marca 2015 Odpowiedz

Smutna prawda, ale w polskich realiach nie jest łatwo o sukces małego biznesu… Najgorsze w tym wszystkim jest to, że to samo państwo dokłada swoje narzucając horrendalne podatki. Tymczasem w innych krajach wspiera się rodzime biznesy… Skoro można legalnie zarejestrować spółkę np. w UK i działać w Polsce na zasadzie przedstawicielstwa, to nie ma co się zastanawiać. Można podobno zaoszczędzić nawet kilkanaście tysięcy miesięcznie, tutaj można o tym poczytać http://dezi.pl/

Komentarze

Dodaj komentarz

*
*