Przedsiębiorcy uważają się za biznesowych patriotów
90 procent szefów polskich firm uważa się za biznesowych patriotów. Nie kombinują z podatkami i wybierają polskich dostawców.
Tylko dla 10 procent przedsiębiorców biało-czerwone barwy nie mają w pracy znaczenia, a 3 procent przedstawicieli ankietowanych małych i średnich firm przyznaje, że korzysta z usług firm zajmujących się optymalizacją podatkową czyli wykorzystywaniem możliwości prawnych do unikania opodatkowania.
Dla wielu firm przejawem patriotyzmu jest też preferowanie polskich partnerów handlowych. Nieco ponad połowa – 56 procent – deklaruje, że jeśli mają do wyboru dwie podobne oferty – do rodzimego i zagranicznego dostawcy – wybierają zwykle pierwszego. 41 procent badanych przedsiębiorców uważa się za patriotów także dlatego, że wspierają lokalną społeczność.
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością