Rusza konkurs dla pomysłowych studentów
Global Innovation Tournament to międzynarodowy konkurs dla studentów organizowany w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości we współpracy z Uniwersytetem Stanforda. Zespoły kreatywnych studentów mają tydzień czasu aby stworzyć innowacyjne rozwiązanie dla globalnego wyzwania, które zostanie ujawnione już 5 listopada.
W ramach konkursu studenci przesyłają swoje prace w formie krótkiego klipu wideo do serwisu YouTube. Lokalni organizatorzy z kilkudziesięciu krajów świata, wybiorą najlepsze prace i prześlą je do Uniwersytetu Stanforda który je oceni. Globalni zwycięzcy zostaną ogłoszeni na stronie internetowej Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Dla uczestników konkursu 6 listopada na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym odbędą się warsztaty z innowacji i kreatywnego rozwiązywania problemów.
Więcej informacji i rejestracja na polskiej stronie Global Innovation Tournament 2009. Przedsiębiorczość polega na wykorzystaniu zasobów i podejmowaniu działań w celu tworzenia wartości – głosi idea konkursu. Wiemy że polscy studenci są bardzo przedsiębiorczy. Pokażemy że są też innowacyjni i potrafią stworzyć nową wartość nawet dla globalnego wyzwania – mówi Maciej Jankowski, koordynator Global Innovation Tournament w Polsce.
Prace należy wysłać do 12 listopada. Lokalni zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości 16-22 listopada a globalnych zwycięzców poznamy 3 grudnia. W Polsce koordynatorem Global Innovation Tournament jest Netcamp we współpracy z Wydziałem Informatyki ZUT oraz Szczecińskim Parkiem Naukowo-Technologicznym.
Więcej informacji na stronie inicjatywy
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Aktywa i pasywa – czym są i jakie mają znaczenie w biznesie?
-
Kwestionariusz osobowy pracownika 2024 – jak wypełnić go prawidłowo?
-
Hejt w biznesie. Ekspertka radzi jak dbać o reputację w sieci oraz jak walczyć z fałszywymi treściami
-
Odstąpienie od umowy – jak to zrobić skutecznie? Sprawdzamy jakie są prawa konsumenta